|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Macbook |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?I år ønsker jeg meg: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Teo - hva skal du med Kindle når du har iPad, egentlig? |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?En liten CD-spiller, lap-top, brødboks, brødkurv, ullsokker, krus, frokosttallerkener. Egentlig blir jeg fornøyd med litt juledufter og fornøyde barn. |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Klokke
Storesøster 02 Lillebror 07 Sist redigert av Molly : 19-12-10 kl 17:48. Årsak: Kom på en ting til |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg kunst - maleri eller fotografi. Men så var det hvor mannen skal få tak i det da.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Åh- hun fikk fire (!) av meg. :ekstremt generøs i denne juletid: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Tusen takk altså, dere!! |
|
|
|
#11 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har forresten klart å skrive en liten ønskeliste til gubben |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Nå kan vi teste om det går an å hoppe inn og ut av medlemsområdet. |
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva ønsker du deg til jul?I år ønsker jeg meg bare iPad, og det vet jeg at jeg IKKE får. Ellers har vi hatt 10 års-bryllupsdag i høst, da fikk jeg iPhonen jeg ønsket meg. Til bursdagen min for tre uker siden fikk jeg det andre jeg ønsket meg. I går fikk jeg meg ny skinnveske som jeg faktsisk trengte.... I sommer fikk jeg en kjempefin klokke med diamanter på..... Jeg har fått utrolig mye fint det siste halvåret, så for første gang i mitt liv så har jeg ikke noen liste til jul...... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva ønsker du deg til jul?
Jeg fikk faktisk iPad, det hadde jeg ikke trodd. I tillegg fikk jeg gavekort på nakkemassasje som jeg kjenner at jeg trenger veldig. Pluss masse annet. Jeg er veldig fornøyd! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsket meg gulvteppe, men det kjøpte jeg visst i går. Oops. Men vi må jo få det fint til jul |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg:
|
|
|
|
#17 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg Squeezebox - som jeg kan kjøre wimp på. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har bare dyre ønsker. Nytt bad, nye gulv osv. Trenger veldig mye oppgraderinger i huset. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sperret
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg mye rart, men noe jeg allerede har skaffet meg og som jeg kan anbefale andre frysepinner, er disse sokkene fra Bavac. Kjempelange og varme, uten å være monstertjukke. |
|
|
|
![]() |
|
|