Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Fråtsing - plan for hvordan du skal takle julematen?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-10, 10:46   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fråtsing - plan for hvordan du skal takle julematen?

Vel, min plan er jo at jeg når jeg skal rapportere vekt til jordmor 3. januar så skal den helst være et par kilo mer enn hva den var når jeg var der 2. desember (Jeg gikk dessverre ned en kilo eller så etter det besøket, så jeg er bare tilbake på forrige rapporterte pr i dag) så med unntak av sånne ting som jeg grunnet babyen ikke skal spise, dvs spekemat for min del, så skal jeg egentlig bare spise og kose meg.

Ja, jeg har beskjed om å begrense sukkeret, men jeg HAR ikke den fordømte diabetesdiagnosen (for grensa er 7,8, jeg hadde bare 7,7, må vite!) så jeg skal kose meg i jula. Så det så!

Gammel 22-12-10, 11:05   #42
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fråtsing - plan for hvordan du skal takle julematen?

Her har vi ikke spist julegodt i adventstiden i det hele tatt, ikke en liten marsipanbit engang. Derfor skal vi kose oss skikkelig med det vi har lyst på i juleuka, samtidig som vi skal være masse ute på tur.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.