Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du …

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du:
Et fast rituale før du legger deg? 118 37,94%
Alkohol i hus? 280 90,03%
En egen menstruse? 24 7,72%
Barbermaskin? 58 18,65%
Snøfres? 46 14,79%
Rød julestjerne i hus? 86 27,65%
Gitt noen en klem i dag? 255 81,99%
Skiftet på senga i desember? 271 87,14%
Smilt til en ukjent i det siste? 259 83,28%
Svart på teite undersøkelser på FP? 290 93,25%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 311. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-10, 11:37   #41
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du …

Jeg har ikke egen menstruse eller snøfreser, og tror ikke jeg har noen kveldsritualer.

Det burde være flere generelle poller i verden.

Gammel 22-12-10, 11:39   #42
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du...

Krysset av på de fleste, minus menstruse, barbermaskin og snøfres. Dessverre på den siste der, for det tar 1,5 time å måke gårdsplassen selv med den lette snøen vi har nå i kulda. Mange klemmer og suss har blitt delt ut i dag, jeg går konstant og koser på minstemann

Gammel 22-12-10, 11:51   #43
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg krysset ikke av på at jeg har rød julestjerne i hus, for jeg koblet ikke at det var snakk om blomsten. Tenkte på rød stjerne til vinduet, jeg.

Så da har jeg egentlig:
Rød julestjerne
Alkohol i hus
Gitt noen klem
Skiftet på sengen
Smilt til en ukjent (mange)
Svart på undersøkelser

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:10   #44
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke skiftet på senga i desember, men det er fordi vi mentalt er i november fortsatt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:31   #45
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Rituale og rituale, men man har da sjekke-dører-og-lys-og-komfyren-pusse-tenna-rutinen. Undersøkelse, sengetøysskift, alkohol i hus (kjellerboden teller, går jeg ut fra), og heldigvis klem kan ellers sjekkes av.

Jeg har ikke truffet noen fremmede på leeheenge!

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:38   #46
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har rød julestjerne i hus, men det er ikke min skyld!

Jeg også - ikke min skyld det heller.

Gammel 22-12-10, 12:38   #47
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Alt unntatt barbermaskin, snøfres og julestjerne.

Samme her, foruten den fordømte julestjernen. Moren min aksepterer ikke at jeg hverken liker rød jul eller julestjerne, og viser det ved å kjøpe noe som fanger opp begge.

Gammel 22-12-10, 12:41   #48
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kveldsritualer(type sjekke dører, komfyr etc.), alkohol i hus, smiler stadig til ukjente, svart på teite spørreundersøkelser på fp og skiftet sengetøy flere ganger i desember pga av omgangssyke.

Gammel 22-12-10, 12:54   #49
Bertine
Fullverdig medlem

Bertine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Bertine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har alkohol i skapene, smiler ofte til ukjente på gata (senest i går) og svarer åpenbart på teite undersøkelser på FP!

Bertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:54   #50
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har et fast rituale før jeg legger meg, alkohol i hus, barbermaskin (som jeg aldri bruker), gitt noen en klem, skiftet på senga og svart på teite (men fine) poller.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:58   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har et fast rituale før jeg legger meg, alkohol i hus, barbermaskin (som jeg aldri bruker), gitt noen en klem, skiftet på senga og svart på teite (men fine) poller.

Nå trodde jeg først du ramset opp hva ritualet ditt bestod i. Alkohol, barbering, klem, skifting på senga og svaring på poller. Og så god natt!

Gammel 22-12-10, 14:02   #52
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Alkohol, barbermaskin, snøfres, har klemt, skiftet på sengen (fire ganger, norotoddler, ftl), jeg smiler alltid til ukjente (det er rent selvforsvar), og jeg svarer støtt og stadig på teite polls.

Jeg har også hjemmelaget troika og et bekken som overveier å reise til San Francisco for å starte et nytt og bedre liv.

Gammel 22-12-10, 14:35   #53
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå trodde jeg først du ramset opp hva ritualet ditt bestod i. Alkohol, barbering, klem, skifting på senga og svaring på poller. Og så god natt!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 14:37   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se:

Jeg har alkohol i hus, har gitt noen en klem i dag, har smilt til et fremmed menneske, og har svart på en teint FP-undersøkelse.

Gammel 22-12-10, 14:58   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alkohol i hus? Gitt noen en klem i dag? Skiftet på senga i desember? Smilt til en ukjent i det siste? Svart på teite undersøkelser på FP?

Check.

Nå har sameiet snøfreser, så egentlig burde jeg krysset av på det også. Men det er mot min vilje.

(Jeg vil heller ha vaktmester. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 15:25   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette ble jo riktig så morsomt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 15:29   #57
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne svare bekreftende på alt, unntatt snøfres, barbermaskin, leggerituale og menstrusen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 15:34   #58
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja på de to første og de tre siste.

Gammel 22-12-10, 15:37   #59
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke menstruse, fast leggeritual eller barbermaskin, ellers var det kryss på alt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 16:34   #60
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.