|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Trøtt
|
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerJeg kjøpte den på Paa Badet eller hva butikken heter på Majorstua, den lille badedingsebutikken vis a vis Prix i Majorstuekrysset. De har den på Enklere Liv også.
|
|
|
#6 |
|
Skal rømme
|
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerDen fungerer bra! Men helt 100% greing blir det ikke, så jeg begynner med denne, før jeg går over med en vanlig børste. Da er det verste ordnet opp i allerede og det blir ikke så vondt.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerAh, denne ble jeg påprakket på Hamleys, og jommen leverte den ikke det den lovet! Jenta lovpriste den i dag, og hun er hårsår, altså!
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerDen er god, men litt stor og uhåndterlig for små hender vel? Eg mistar den titt og ofte i golvet ettersom den er hakket for stor til hånda mi.
|
|
|
#9 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerJeg venter fremdeles på denne fra lookfantastic. To mailer har jeg sendt og, ikke noe svar. Over en mnd siden jeg bestilte.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerIngen her har krøller, men jeg har floker i vått hår. Funker det? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerDenne må jeg teste på krølltoppen vår! :ilerforåbestille: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerNå gikk jeg på ebay og kjøpte samme som serafin. Bare i blå.
|
|
|
#13 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Produktanbefaling: Tangle Teezerahh, supert tips! tusen takk"!
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerNå har vi også kjøpt denne. Fant den på Enklere liv. Fantastisk god! Hele familien elsker den (vi har langt hår alle mann - bortsett fra babyen da).
|
|
|
#15 |
|
bits and pieces
|
Sv: Produktanbefaling: Tangle TeezerElisabet: Jeg har ikke noe problem med å gre igjennom håret til minstemann etter endt uke hos pappan i allefall. Da har han en hårsåte som ikke ligner noe
|
|
![]() |
|
|