Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpefri mars?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 12:41   #41
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpefri mars?

Oh, øh, vurderer seriøst å bli med her.... Har brukt altfor mange penger i det siste. Har bestilt en del ting som jeg ikke har fått ennå da, men de er jo betalt...

Ok, jeg kryper til korset og blir med......
Dette blir vanskelig.... Tror jeg trenger en del oppmuntring....

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 12:42   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malaika, her.

Oh, øh, vurderer seriøst å bli med her.... Har brukt altfor mange penger i det siste. Har bestilt en del ting som jeg ikke har fått ennå da, men de er jo betalt...

Ok, jeg kryper til korset og blir med......
Dette blir vanskelig.... Tror jeg trenger en del oppmuntring....

Dette blir bra !

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:09   #43
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Dette blir bra !

Håper det.... Er en smule skeptisk til at dette går bra, men... Det er forsøket verdt...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:47   #44
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hva..

Snart mars jo..

Gammel 27-02-07, 14:05   #45
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har eg sagt at eg er med?

Det er eg i alle fall. Og denne måneden skal eg IKKJE sprekke med skinnjakke.

Gammel 28-02-07, 11:07   #46
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:gruer seg:

Går inn på HM nå for å bestille sommertøyet til gutta som skal med til Gran Canaria.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:36   #47
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gruer meg og vuderer virkelig å trekke meg! Men så har jeg så også lyst å vise at jeg klarer å holde meg en mnd. Det er jo 31 dager da! Uff fy DET ER 31 DAGER!

Gammel 28-02-07, 12:40   #48
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir ikke med, for jeg fikk meg plutselig en studietur til London i midten av mars

Gammel 28-02-07, 14:33   #49
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg glemte jo at jeg skulle til Stocholm.. men ok er med enda..

Shoppet i dag da, minianlegg til poden som blir 10 i morgen, noen tynne ullgensere på supertilbud og en koffert til meg på tilbud

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:33   #50
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Har eg sagt at eg er med?

Det er eg i alle fall. Og denne måneden skal eg IKKJE sprekke med skinnjakke.

Eg vurdere trekke meg. Fann ei kul bukse eg har lyst på når eg får lønn i mars... :svak:

Gammel 01-03-07, 21:39   #51
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

*funnet ut at jeg handler lite*
Hadde ikke vært noe problem med 1 mnd kjøpefri, tror ikke jeg handler hver mnd. Men nå fremover skal jeg fornye meg litt så blir ikke med nå

Men lykke til damer

Gammel 02-03-07, 08:19   #52
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg vurdere trekke meg. Fann ei kul bukse eg har lyst på når eg får lønn i mars... :svak:

Gammel 02-03-07, 09:45   #53
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg sliter!! men det hjelper at jeg har greit å avmagnetisere kortet mitt

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 21:37   #54
Butterfly
Superaktiv

Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Er det lov å kjøpe godteri for flaskepenger? Har nemlig gjort det....... He he he er hardt...

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 07:57   #55
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Er det lov å kjøpe godteri for flaskepenger? Har nemlig gjort det....... He he he er hardt...

Gammel 03-03-07, 10:33   #56
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ennå ikke kjøpt noe
En kaffe på cafe og sånt teller vel ikke?? Spiselige ting liksom?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 12:18   #57
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg shoppet i går, men på klassens regning. Jeg derimot har ikke shoppet noe til meg selv.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 13:20   #58
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Lykke til! (Hadde aldri klart å holdt meg en hel måned uten å shoppe).

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 14:28   #59
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har ennå ikke kjøpt noe
En kaffe på cafe og sånt teller vel ikke?? Spiselige ting liksom?

Og det er imponerede siden det nå er 3.mars!

Jeg kommer til å få et seriøst problem den 12.mars, når jeg før lønn
Men jeg SKAL holde meg !

Gammel 03-03-07, 19:46   #60
Butterfly
Superaktiv

Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Jeg brukte 1800 på meg selv og lillemor idag og er veeeldig lei meg for det, men da får jeg heller gå en dag lengre uti neste mnd, nå er det STOPP! Men det var liksom sånn MÅ ha det, skal bruke det til sommern i barnehagen.Håper jeg blir tilgitt

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.