Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruke broddar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Brukar du broddar når det er glatt?
Ja 45 40,18%
Nei, men det var kanskje ein god ide! 48 42,86%
Nei, det kunne aldri fall meg inn 18 16,07%
Enda ein dustepoll 1 0,89%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 14:10   #41
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke broddar

Mine er bare tykk strikk med piggete punkter under, du tar dem enkelt på en en hånd. Jeg har dem i en lomme på stellebagen eller i lommen i en liten pose.

Gammel 04-01-11, 14:28   #42
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Har ikke, men har tenkt tanken om å kjøpe etter at mine foreldre gjorde det tidligere i vinter - kjøpe til meg selv i dag kanskje!?

Gammel 04-01-11, 14:28   #43
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor på toppen av en bakke og kjøpte brodde da jeg var gravid med Frøkna. Jeg har brukt dem siden. Jeg har samme typen som HV viser, samt et par av samme type, men med enda større pigger. De er fine når det er litt snø over isen.

Jeg bruker til og med brodder når jeg sykler om vinteren. (Det er mye tryggere å sykle (med vinterdekk) på speilblank is enn å gå, men akkurat det å stige på og av sykkelen kan være en lei affære. Derfor brodder på skoene mens jeg sykler.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 14:30   #44
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker for øvrig refleksvest også. :knirk:

Gammel 04-01-11, 14:36   #45
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Har ikke hatt behov for det til nå,- jeg jogger på snøen også,-uten at det er noe problem.

Gammel 04-01-11, 14:39   #46
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hm, er det bare gamlinger som bruker refleksvest altså? Jeg brukte det sist i morges da jeg gikk med ungene til skole/bhg, og jeg føler meg ikke spesielt knirkete...

Gammel 04-01-11, 14:47   #47
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brodder integrert i skoa. Eneste drawbacket er at jeg nå i høygravid tilstand ikke har sjans i havet til å stå på ett bein når jeg skal snu dem rundt. Så nå må skoa likevel av hver gang jeg skal bruke broddene.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 14:55   #48
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Hm, er det bare gamlinger som bruker refleksvest altså? Jeg brukte det sist i morges da jeg gikk med ungene til skole/bhg, og jeg føler meg ikke spesielt knirkete...

Neisj, det er vel helst folk som verdsetter hode og helse før utseende som bruker det. Det er gjerne de samme som bruker sykkelhjelm om sommeren.

Gammel 04-01-11, 16:33   #49
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er altfor jordnær til sånt.
Dessuten har jeg trent i over 30 år. Klassisk føre i januar på vestlandet.

Gammel 04-01-11, 17:05   #50
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Veldig, veldig smart. Vi hadde en hyyyyl - se en fotgjenger 10 meter foran bilen-affære senest for et par dager siden. Voksne har det med å tro de ses like godt som de ser bilene.

Gammel 04-01-11, 17:21   #51
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det noe å vere flau over da? Bruker når jeg går turer/trimmer, men ikke når jeg skal shoppe. Blir for mye pes å ta av og på rett og slett.

Og ja, jeg bruker refleksvest, reflekser også.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 17:24   #52
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, da er jeg altså en som bruker brodder! Brodden brodd faktisk - jeg valgte variant Total. Verden sett med brodder var jammen noe helt annet; aldri mer broddeløs!

Gammel 04-01-11, 17:48   #53
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Selvsagt bruker jeg brodder når det er is.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 18:05   #54
ElinPelin
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2011
ElinPelin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vil heller bruke brodder enn å brekke armer og bein, men mange på min alder blir litt overrasket når jeg kommer med brodder (er 32)

Gammel 04-01-11, 18:08   #55
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Har skjønt at det skal være flaut å være under 60 og bruke brodder,

Jeg hører også folk si det, men jeg fatter det bare ikke. Hvorfor er det flaut?

Jeg har ikke brodder, men jeg burde hatt det. Jeg har bare ikke kommet på å kjøpe, for jeg har egentlig aldri sett brodder, men jeg skjønner det er noe piggete greier til å ha under skoene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 18:10   #56
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ja, da er jeg altså en som bruker brodder! Brodden brodd faktisk - jeg valgte variant Total. Verden sett med brodder var jammen noe helt annet; aldri mer broddeløs!

P-brodden! For et navn! P-pillen, p-staven, p-plasteret. Og så p-brodden, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 18:30   #57
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

P-brodden! For et navn! P-pillen, p-staven, p-plasteret. Og så p-brodden, da.

Det har jeg ikke lagt merke til før nå en gang, jiibes - så vittig!!

Gammel 04-01-11, 19:59   #58
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Der hadde de jammen meg en "brodd" for by-bruk også, med antiskli- og ikke pigger. Den tipper jeg kan brukes både i bilen og ut og inn av butikker.

p-brodd, ja.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:41   #59
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Brodder og refleksbruker her!

Bruker forøvrig de broddene HV viste bilde av. Har brukt det siden min andre graviditet (etter to stygge fall på glattisen) og forteller alle som vil høre om hvor smart det er.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:52   #60
Isprinsessen
Vinter

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

ja jeg bruker det, men jeg synes det er flaut.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.