|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Veien vår
Det er nok gjennomtenkt. For at ungene skal få leke og lære mest mulig. Hvordan man kan gli oppover bakker, for eksempel.
Akkurat det syns jeg flere skulle - eh, ikke ha hørt om. Det er en ukultur med å salte straks det kommer snø. Det fører til håpløs snøslaps som fester seg overalt, ødelegger alt fottøy og alle grøftekanter og gjør ikke gatene snøfrie. Brøyte veiene og bruke gravemaskin. FØR det blir is. Det er mitt tips. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ikkje noko problem for ungane, for dei får nemlig ikkje vera ute. Dei påstår der er for mykje is til at til og med dei eldste får gå ut.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Her har det faktisk vært såpass ille på uteområdet i barnehagen at det hadde vært direkte uansvarlig å sende ungene ut. Vi har hatt koselige inneaktiviteter i stedet, i et par dager, gikk helt fint det. Hele området var EN svær skøytebane, helt jævlig. Det er grusomt enda, men i dag var vi ute. Dog var det et par lite hyggelige uhell blant småbarna, de ramlet jo og slo seg bare de beveget seg litt. Og det lå ca. 5 cm vann over det meste av isen.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Veien vårOg til dere som disser piggfrie dekk så viste faktisk årets test i Naf bladet at når dekkene var slitt 3mm så var dem piggfrie dekkene like bra som med pigg.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Vi har en med og en uten pigg.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Veien vårÅh gud, dere skal se veien nå. Isen var 100 ganger bedre. Nå er det 20 cm slaps oppå. Jeg har måkt, men det er drittungt. Gleder meg til mannen kommer hjem. Kom meg med nød opp bakken etter jobb.
|
|
|
#8 |
|
Sv: Veien vårSkøyt litt samtidig.
|
![]() |
|