|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Jeg har fløyet tur-retur USA i mange år og satt stort sett alltid ved vindusplass, passet meg greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
maler
|
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu. Jeg må liksom ha veggen å støtte meg mot. Og så kan jeg ikke fordra når andre skal forbi meg i tide og utide. Da plager jeg heller andre på vei ut.
![]() |
#43 |
♡
|
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Jeg må sitte ved midtgang på venstre side, så jeg kan slenge ut mitt høyre kne, og strekke skikkelig ut.
![]() |
#44 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu - vegg, slipper å flytte meg, og utsikt. Jeg er glad ungene skal ha med seg DS når vi reiser til sommeren. Forhåpentligvis blir de opptatte med filmer på flyet.
![]() |
#45 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?
Så skaff deg kortere bein, da :himler med øynene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Midtgang. Samme begrunnelse som andre; kunne gå på do og små turer uten å ta hensyn til andre. Hvis jeg reiser med familien, så er det det samme hvor jeg sitter, men jeg foretrekker midtgang da også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Aner en spinoff - liker du best å plage andre eller bli plaget?
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Jeg er av dem som helst foretrekker midtgang. I hvert fall så lenge det er slik at andre må reise seg for at man skal komme seg ut. Jeg er av dem som i løpet av en slik tur sikkert må en del gangker på toalettet, vil gå litt rundt osv.
![]() |
#54 |
Textrovert
|
Nei, ikke med mindre det blir ekstremt mye av det. Jeg sover mye på fly, men jeg sovner lett, så selv om jeg skulle bli vekket, så er ikke det noe problem.
![]() |
#56 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, eller ja innimellom. Siden det stort sett bare er mine egne unger som jeg må flytte meg for, så hender det at jeg blir litt oppgitt når fireåringen skal-bare, for ørtene gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu, fordi jeg ikke liker å bli klatret over og forstyrret.
![]() |
#59 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Vindu, jeg liker å være i fred, har ellers ikke lange ben, klaustrofobi eller trang til å gå mye rundt (verken i fly eller ellers).
![]() |
#60 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Vindu eller midtgang på 14-timers flytur alene?Har lange ben, dårlig blære og rastløse ben. Midtgang.
![]() |
|
|