Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om temafester?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 18:30   #41
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om temafester?

Det er litt harry.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:39   #42
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker temafester!!! Fikk helt dilla etter jeg studerte på NZ. Hun jeg bodde med var superflink til å arrangere slike fester og det var mange rundt henne som også var flinke. Det må dog være litt gjennomført og folk må kle seg skikkelig ut. Det merkeligste temaet jeg har vært borti er: "what-would-queen-Victoria-not-do-tea-party. Hehe. Fantastisk. På min avskjedsfest der var temaet sirkus/karneval. Var også helt fantastisk fordi folk var så kule og oppfinnsomme (sterke mann, elefantmannen, trapesartister, lommetyver, spåkoner osv. På min trettiårsdag hadde jeg temaet mytiske skikkelser og da kom det både dodrauger og julenisser. Noen her skrev at det ble litt traurig dersom folk ikke kjente hverandre fra før, men jeg synes det ofte passer enda bedre dersom man er et "mixed crew". Gjør ofte at alle snakker med alle om kostymer o.l.

Det blir derimot klein dersom temaet er åttitallet og man bare tar på blå øyenskygge og spiller litt WHAM.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:41   #43
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer an på folka jeg skal temafeste med. Jeg har ingenting i mot å kle meg ut eller stygge meg til, og har vært på et par morsomme temafester.

Gammel 06-01-11, 18:45   #44
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kan ikke fordra det. Får litt "nå tar vi den rosa sangen dere" vibber.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:52   #45
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg hater å kle meg ut, så da sier vel svaret seg selv. Heldigvis blir jeg invitert i få temafester, sist var halloween og da fikk jeg ikke barnevakt, så jeg slapp å ta noe standpunkt.

Gammel 06-01-11, 18:54   #46
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke fordra det, rett og slett!
Om nien uker skal vi på temafest, men den er grei nok, jeg vet at vertskapet ikke kommer til å ta helt avog da kjenner jeg at det er greit for meg og.

Gammel 06-01-11, 18:59   #47
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Både og. Tidligere (les: studenttida) syns jeg det var kjempegøy, nå syns det kommer mer an på tema.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:27   #48
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer veldig an på. Kan være kult om det er gjennomført og greit bå skaffe kostyme til. Type "alle må ha på seg noe rosa" og så skjer det ikke noe mer er bare dust.

Gammel 06-01-11, 19:42   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Liker det ikke noe særlig. Greit nok i ungdomstiden. Da var det pysjamasparty og lignende, men nå kan jeg virkelig styre meg.

Gammel 06-01-11, 21:00   #50
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kler meg ikke ut, ikke søren. Hater selskapsleker og slikt også.
Men jeg liker å arrangere og å fixe temafester for barna, særlig storesøster er veldig opptatt av slikt. Jeg kan bruke lang tid på å finne perfekte kostymer, pynt og festleker til de små, men synes det passer best for barn og ungdom.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:23   #51
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... hvis da ikke temaet er "ta på deg det du vil, spis det du vil, drikk det du vil, snakk med hyggelige mennesker og ha det fint."

Dette kan jeg bare signere. Jeg synes det er stress å kle seg ut, gruble og styre med hva man skal være. Holder det ikke å bare gå på fest og kose seg, liksom?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:37   #52
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... hvis da ikke temaet er "ta på deg det du vil, spis det du vil, drikk det du vil, snakk med hyggelige mennesker og ha det fint."

Mitt favorittema.

Gammel 06-01-11, 21:41   #53
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så veldig glad i temafester, akkurat. Jeg har lyst til å ta på meg det jeg føler meg fin og vel i.

Gammel 06-01-11, 21:45   #54
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg kan ikke fordra det. Jeg hater å kle meg ut og jeg unngår det hvis det er mulig.

Signerer denne.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:23   #55
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det stort sett er kjempefestlig :harry: (litt avhengig av sjanger - pysjamas- og playboyparty kan jeg vel styre meg for), men bare om alle deltagere tar utfordringen på alvor og gjør noe ordentlig ut av det. Har vært i flere de siste årene, og blir littegrann muggen over gjester som f.eks. syns det er tilstrekkelig 80-talls å dra på seg hvite tennissokker mens de forøvrig ser helt normale ut. Da kan man like gjerne la være å prøve, spør du meg.

Forøvrig behøver det ikke koste all verden. Jeg syns faktisk det er litt juks å kjøpe ferdige (dyre) kostymer til temaer som man fint kan sette sammen antrekk til selv, og har bl.a. satt sammen kule outfits til både 80'tallsfest og Greaseparty for en billig penge vha. Fretex og HM og sånn.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 00:44   #56
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker bare den type temafest som Maverick foreslår.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 10:39   #57
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har aldri vært på temafest, men syns det høres ganske gøy ut.

Noen som vil arrangere en?

Gammel 07-01-11, 10:46   #58
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Temafester er morsomt, men lenge siden jeg har vært på en selv.
Vi har forøvrig arrangert mange temafester for ungene, og det har vært svært vellykket.

Gammel 07-01-11, 10:58   #59
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Aldri vært på det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 11:19   #60
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke fan. De temafestene jeg har vært på var i studietiden, og det var stort sett de samme temaene som gikk igjen, og alle var bare valgt fordi det tillrettelagt for lite klær/korte skjørt. Type Beachparty, pysjamasparty, schoolgirl-party, pimps and prostitues osv.

Men jeg kan tenke meg at det er litt gøy hvis det er et skikkelig tema og det er ordentlig gjennomført. Kanskje. Men jeg hater å kle meg ut.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.