Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I kveld hjalp jeg en rusa mann, men

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 20:18   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I kveld hjalp jeg en rusa mann, men

Min bror og jeg var og handlet søppelmat i Drammen da jeg observerer en mann stående veldig rart. Etter at vi har handlet mat går jeg tilbake og får da se samme mannen stå i samme rare stilling men han har flyttet seg over veien. Nå har han buksa på låra, penisen på utsiden og den ene skoen er av. Jeg snakker med en som tydelig er "kompisen" hans og han sier at han
går på medisiner som ikke går sammen med alkohol.

Jeg forsøker å få kontakt med mannen for å få på han skoen, men ingen som helst mulighet for kontakt. Han bare står på samme måten. Plutselig begynner han å rave over gaten igjen og selv om kompisen hans sier at de skal bli henta så forsøker jeg å ringe etter hjelp. Hos 113 får jeg beskjed om å ringe 112 og da jeg forsøker å fortelle at mannen trenger hjelp for han er ute av stand til å klare seg selv så får jeg beskjed om at de ikke driver drosjevirksomhet. Søppelmat-sjappa ber oss ta han inn der sånn at han ikke fryser ihjel og det gjør vi da. Med buksa ned på låra og rompa bar. Han er så stiv i bena at vi ikke får satt han ned engang. Må bryte han ned på en bruskasse. Søppelmat-sjappa ringer politiet igjen og de skal sende bil når det blir ledig.

Jeg ble litt sjokka over svaret til politiet. Jeg har full forståelse for at de ikke kan drive taxivirksomhet men det er vinter og minusgrader. Mannen er barfota og tynnkledd og svært tydelig ikke i stand til å ta vare på seg selv. Hva ville de egentlig at jeg skulle gjøre? Bare gå min vei og la han klare seg selv?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.