Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Geometri - tredjeklassepensum! HJELP!

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 21:23   #41
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Geometri - tredjeklassepensum! HJELP!

Sorry Mauser, jeg trodde du snakket om trekanten.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:29   #42
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De må da snakke om trekant? Nå er jeg ikke hjemme, men jeg kunne jo spurt M om han vet hva et prisme er. Jeg tror nemlig ikke det, men jeg blir stadig overrasket over hva de kan.

Gammel 11-01-11, 22:31   #43
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De må da snakke om trekant? Nå er jeg ikke hjemme, men jeg kunne jo spurt M om han vet hva et prisme er. Jeg tror nemlig ikke det, men jeg blir stadig overrasket over hva de kan.

Jeg ble rimelig overrasket når han på rams fortalte meg hva Pesach var, hvem som feiret den og hvorfor de feiret den.. ALDRI hørt om Pesach jeg... Med Google DET kan jeg - og for å ikke tape ansikt måtte det googles raskt.

Gammel 11-01-11, 22:36   #44
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg ble rimelig overrasket når han på rams fortalte meg hva Pesach var, hvem som feiret den og hvorfor de feiret den.. ALDRI hørt om Pesach jeg... Med Google DET kan jeg - og for å ikke tape ansikt måtte det googles raskt.

Ja, google er min venn. Virkelig.

Gammel 11-01-11, 22:40   #45
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Den er rettvinklet når endeflatene står 90 grader på sideflatene.

Ja, men jeg trodde ikke en Toblerone gjorde det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:41   #46
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, skjønner. Selvsagt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:52   #47
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hjelpes. Nå begynte jeg å lure på om vi snakket videregående?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:53   #48
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner jeg gruer meg til neste år.

:liker hverken matematikk eller toblerone:

Gammel 11-01-11, 22:55   #49
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hjelpes. Nå begynte jeg å lure på om vi snakket videregående?

Neida, vi snakker 3. klasse på barneskolen.

Gammel 11-01-11, 23:00   #50
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det ikke utrolig fascinerende at et 3.klassepensumspørsmål type barneskole kan igangsette intet mindre enn 3 siders diskusjon på FP?? Hvor ellers i verden klarer man det?

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:01   #51
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Er det ikke utrolig fascinerende at et 3.klassepensumspørsmål type barneskole kan igangsette intet mindre enn 3 siders diskusjon på FP?? Hvor ellers i verden klarer man det?

Samme sted som man får en 8 siders diskusjon om det er legitimt å kalle vaskehjelpen er en engel eller ikke?
Er det rart man trives her??

Gammel 11-01-11, 23:10   #52
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det er virkelig en voldsom progresjon fra første til tredjeklasse må jeg si.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:47   #53
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Glemte og oppdatere denne. Rett svar var og ihht til pensum var.... Trekant prisme.

Gammel 25-01-11, 22:56   #54
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Ja, og jeg spurte jo poden om han visste hva et prisme var, og det var nada problem. Beskrive et trekantprisme kunne han også etter å ha tenkt seg om noen sekunder. Så de er igjen mer avanserte i tredje klasse enn jeg forventet.

Gammel 26-01-11, 09:44   #55
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, og jeg spurte jo poden om han visste hva et prisme var, og det var nada problem. Beskrive et trekantprisme kunne han også etter å ha tenkt seg om noen sekunder. Så de er igjen mer avanserte i tredje klasse enn jeg forventet.

Det må jeg si, ikke mange jeg har hatt i Vg1 som har kunnet dette .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.