|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Sennepsgul som allerede er nevnt er en farge jeg ikke er så glad i.
![]() |
#42 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Umulig å svare. Kommer an på. Dte er forskjell på farger jeg bruker i interiør og hva jeg kler meg i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
wizzzard
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Er veldig glad i haustfargar, brunt, grønt, mørk raudt og oransje.
![]() |
#44 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg liker ikke gult og oransje noe særlig.
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 25-01-11 kl 01:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg har alltid mislikt marineblått og har aldri eid et marineblått plagg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg liker rødt og oransje. Den styggeste fargen er marineblå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
er her
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Favoritten er definitivt blå i de fleste varianter, er også veldig glad i lilla.
![]() |
#49 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?
Slik hadde jeg det før, en sterk aversjon mot lilla. Ganske pussig, egentlig.
Jepp. Jeg liker alle farger, men hver til sitt bruk. Da tenker jeg ikke nødvendigvis på at jeg kan eller vil bruke fargene i klær eller interiørdetaljer, men alle farger er fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
www.bomulls.no
|
Derfor er det veldig vanskelig å si at man ikke liker farger, for sofaen deres mener jeg at jeg har sett på et bilde og den - den er derimot fiiin!!!
![]() |
#51 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?To grønnfarger faktisk. Smaragdgrønn er min absolutte favoritt, mens limegrønt er det fæleste jeg ser.
![]() |
#52 |
Introvert optimist
|
Nja, vet ikke. En av de fineste fargene jeg vet om kan jeg ikke bruke for den får meg til å se syk ut.
![]() |
#54 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Svart, rosa (lys rosa og cerise), hvit, sjøgrønn og burgunder. Turkis går også bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Favorittfargen min er lilla, noe hjemmet bærer kanskje litt i overkant preg av.
![]() |
#56 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Lys, lys gul liker jeg ikke. Heller ikke grønngule nyanser og lime. Rødt med mye orange i, høstgrønt og en del lillatoner er heller ikke favoritter. Sennepsgult kan være veldig kult, men jeg kler det ikke. Lys beige er heller ingen vinner.
![]() |
#57 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Jeg har mange favorittfarger: Rød, lilla, rosa (knall), enkelte grønnfarger, brunt, orange.
![]() |
#58 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Skal jeg bare si EN farge må det bli lilla, helt klart min favoritt.
![]() |
#60 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?Klær:
![]() |
|
|