Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 22:45   #41
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?

Sennepsgul som allerede er nevnt er en farge jeg ikke er så glad i.
(gjelder også andre farger som minner meg om bæsjebleier jeg har skiftet noen av)
Jeg liker ikke rødt heller, men da til meg selv og inne i mitt hus.
Hos andre kan jeg synes det er veldig fint.
Lilla er også en farge jeg har minimalt av.

Ellers bruker jeg mye blått, rosa i tillegg til svart og hvitt når det gjelder klær.
Turkis er også en farge jeg liker, både til klær og interiør.

Gammel 24-01-11, 22:49   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Umulig å svare. Kommer an på. Dte er forskjell på farger jeg bruker i interiør og hva jeg kler meg i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:50   #43
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Er veldig glad i haustfargar, brunt, grønt, mørk raudt og oransje.

Rosa er æsj.

Gammel 24-01-11, 23:11   #44
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker ikke gult og oransje noe særlig.
Rødt og lilla er ved de fargene jeg liker best, men liker også blått godt.

Sist redigert av Mor til 4 : 25-01-11 kl 01:39.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 23:17   #45
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alltid mislikt marineblått og har aldri eid et marineblått plagg.

Etter jeg ble guttemamma har jeg svelget flere flokker marineblå kameler.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 23:18   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sennepsgul er helt ok. Alle varianter av lilla derimot, ikke min tekopp. Rødt er den fineste fargen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 01:09   #47
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg liker rødt og oransje. Den styggeste fargen er marineblå.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:56   #48
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Favoritten er definitivt blå i de fleste varianter, er også veldig glad i lilla.

Ikke så begeistret for grønn og gul farger, men det finnes jo alltids noen varianter som er bedre enn andre.

Gammel 25-01-11, 09:01   #49
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kan ikke fordra lilla. Lavendel kan gå an, men dype lillafarger... usj. Hverken på kroppen eller i heimen.

Slik hadde jeg det før, en sterk aversjon mot lilla. Ganske pussig, egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tror faktisk at jeg liker absolutt alle farger! Noen bedre enn andre, og noen er svært smale nisjefarger - men det er et eller annet sjarmerende med alle. Tror jeg.

Jepp. Jeg liker alle farger, men hver til sitt bruk. Da tenker jeg ikke nødvendigvis på at jeg kan eller vil bruke fargene i klær eller interiørdetaljer, men alle farger er fine.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 13:41   #50
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette kunne vært en stoffprøve av den nye sofaen vår.

Derfor er det veldig vanskelig å si at man ikke liker farger, for sofaen deres mener jeg at jeg har sett på et bilde og den - den er derimot fiiin!!!

Gammel 25-01-11, 13:43   #51
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To grønnfarger faktisk. Smaragdgrønn er min absolutte favoritt, mens limegrønt er det fæleste jeg ser.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 13:44   #52
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det slik at de fargene man ikke liker er farger man ikke kler?

Nja, vet ikke. En av de fineste fargene jeg vet om kan jeg ikke bruke for den får meg til å se syk ut.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 13:45   #53
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Gult og lysgrønt.. Men lilla - åhh elsker lilla

Gammel 25-01-11, 13:45   #54
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Svart, rosa (lys rosa og cerise), hvit, sjøgrønn og burgunder. Turkis går også bra.

Jeg kler ikke så godt beige, gult, orange, brunt, lysegrønn og lite fersken. Klar rød er heller ikke så bra. Liker dem heller ikke så godt da.

Hva jeg liker er ofte det jeg kler og det jeg velger i interiør.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 14:00   #55
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Favorittfargen min er lilla, noe hjemmet bærer kanskje litt i overkant preg av.
De fargene jeg liker minst er turkis, lys rosa og fersken.

Gammel 25-01-11, 14:01   #56
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Lys, lys gul liker jeg ikke. Heller ikke grønngule nyanser og lime. Rødt med mye orange i, høstgrønt og en del lillatoner er heller ikke favoritter. Sennepsgult kan være veldig kult, men jeg kler det ikke. Lys beige er heller ingen vinner.

Jeg elsker marine og de aller fleste blånyanser, skikkelig rødfarge, duse rosafarger, hvitt, sort, grått, smaragdgrønn, mint, korall.

Jeg liker mange farger jeg ikke kler, i f.eks. interiør. Men jeg har helt klart en hang for de fargene jeg kler og velger ofte ting i de nyansene selv om jeg ikke skal ha det på meg.

Gammel 25-01-11, 14:51   #57
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har mange favorittfarger: Rød, lilla, rosa (knall), enkelte grønnfarger, brunt, orange.

Den fargen jeg misliker mest til meg og hjemmet mitt er blått, men det er jo fint med blå himmel, blått hav og slike ting.

Gammel 25-01-11, 15:51   #58
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal jeg bare si EN farge må det bli lilla, helt klart min favoritt.
Den verste? Hmm...sennepsgul, stemmer i den!

Gammel 25-01-11, 16:04   #59
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke gammelrosa. Sånn ekkel saftsuppegrårosa. Ikke på noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 16:16   #60
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klær:
Liker: rødt, noen rosavarianter, lilla
Kler: høstfarger og korall og rødt.
Liker ikke: grønt og kongeblått og sennepsgult/ gult.

Interiør:
Liker: Lilla, brunt, rødt, turkis, hvitt, beige.
Liker ikke: orange, blått, sennepsgult, grønt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.