|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kildesorterer du?Vi har kildesortert i flere år - matavfall, papiravfall, plastavfall, glass- og metallavfall, lyspærer/batterier/elektronikk og restavfall.
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kildesorterer du?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kildesorterer du?I kommunen her har vi tre dunker, samt en plastposeordning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Kildesorterer du?Jeg har holdt på et par måneder etter at kommunen innførte det. Før gikk stort sett alt i samme dunk, rett og slett på grunn av manglende tilrettelegging. De sluttet med papirhenting for mange år siden, så dette pleide jeg å spare til foreldrene mine kunne ta det med seg. De fjernet også dunkene til glass som var ved butikken og plasserte dem et sted jeg måtte ha bil for å komme til, så det droppet jeg rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Kildesorterer du?Ja, vi var med i første gruppe i Oslos gradvise innføring - det vil si at vi har kildesortert i halvannet år omtrent. Har bokser fra Ikea og sorterer plast, matavfall, restavfall, metall og papir. Jeg synes det går veldig greit, men det er virkelig avhengig av at man har et egnet bøttesystem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Kildesorterer du?Ja- men skulle virkelig ønske at kommunen samlet inn plast. Da hadde jeg nok blitt mye flinkere til å sortere det. Blir liksom så mye vanskeligere når vi har liten plass og det er langt til miljøstasjonen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|