|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben | |||
| Greit å ta med hunden inn |
|
11 | 4,91% |
| Ikke greit å ta med hunden inn |
|
213 | 95,09% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Da vi kjøpte Max for noen måneders siden, hadde Oliver med bilde som han viste frem til barna på avdelingen i barnehagen sin
|
|
|
#3 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg har hund, værdens mest rolige og barnevennlige hund, han er fortsatt en alergen hund han er fortsatt skummel å se på. Å ta ham med inn i barnehagen er helt uaktuellt og det forstår jeg ikke at en annen hundeeier ikke skjønner helt av seg selv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
![]() |
Helt enig med deg!!
|
|
|
#6 |
|
Absolute Beginner
|
En del hundeeiere er jo mye verre enn småbarnsforeldre da det kommer til hva man forventer av andre - du må jo skjønne at akkurat deres hund er så herlig, snill og spesiell at den må få ferdes hvor den vil |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Mitt verdensbilde stemmer overens med ditt her Polyanna! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
På vei
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Nei, det er absolutt ikke greit! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Nei, en hund har ikke noe å gjøre i en barnehage, så fremt det ikke er førerhund. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?I utgangspunktet er jeg ikke negativ. I vår barnehage er det uaktuelt pga barn med allergi, men i familiebarnehagen (bare 8 barn) der jentene gikk på småbarn hendte det at den kom noen med hund og det var bare hyggelig. Men hunden var da ute.
|
|
|
#11 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Selvfølgelig er det ikke greit å ta hund med inn i garderoben!! Har selv hund, og det er noe som jeg ALDRI ville gjort. Hun kan da ikke være helt oppegående..... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Det er ikke greit. Jeg ville reagert om jeg opplevde det.
|
|
|
#13 |
|
Come what may...
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Nei det er på ingen måte greit. Først og fremst barna kan bli redde. Og andre grunnen, hunden kan bli redd av alle barna og da kan det i verstefall skje noe tragisk!
|
|
|
#14 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja, enda en veldig god grunn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Ja, da tenker vi forskjellig. Som sagt har det vært hunder i den barnehagen ungene gikk i tidligere og jeg syntes det var kjempeflott! Spesielt fordi eldste jenta mi var litt engstelig for hunder. (Jeg er sikker på at hun ble smittet av meg. Det var stappfullt av amstaffer/pitbuller i det område vi bodde og dette er hunder jeg er engstelig for - ikke på grunn av hundene i seg selv, men på grunn av eierne.)
Ja, jeg forutsetter selvfølgelig at eieren kjenner hunden sin såpass bra at han/hun kan kontrollere hunden og forutse hvilke situasjoner som hunden vil oppleve som stressende og ikke utsette hunden - eller ungen - for de.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg kan ta min egen hund som eksempel, eller det vil si den er død nå da. Det var en god trent hund, lydighetstrent, agilitytrent, jakt- og sportrent. Det vil si at det var en lydig og lydhør hund som jeg stolte på 100% (i den grad det er mulig å stole 100% på en hund), løs som i bånd. Godt vant til barn var den og, og tålte "alt". |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Leser
|
Du er en Flat eier!
Minner meg om noen som hadde en irsk ulvehund, hver gang det kom noen logret bikkja og da ble det ropt: Ta ungen, for halen!"
|
|
|
#18 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg hadde blitt rasende. Sambo hadde blitt helt rabiat...
|
|
|
#19 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Har hund og det kunne ikke falt meg inn og tatt den med inn i barnehagen i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg hadde ikke likt at noen hadde tatt med hund inn
|
|
![]() |
|
|