|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Vi har sjakt som går i veggen/gulvet mellom badet og vaskerommet. Helt fantastisk.
|
|
|
#42 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Jeg har noen kjenninger som har pusset opp et gammelt stort gårdshus. De har en genial løsning! De har bygget vaskerom i den gamle matkjelleren (der det er utgang ut til hagen med tørkesnor). Fra matkjelleren og opp til det som i gamle dager var et lite spiskammers var det en gammel matheis. Denne er bygd om slik at den har plass til 4 kurver med skittentøy/rent tøy. Dermed slipper de å bære klærne opp og ned hele tiden. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?
Her er det jeg som er vaskesjef, og da også sorteringen. Helt greit synes jeg.
|
|
|
#44 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Vi har sjakt fra badet og ned til vaskerommet. Veldig greit synes jeg. Sjakt er skjult i skap på begge rom. Sist redigert av løve70 : 11-02-11 kl 15:15. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Hvordan får dere en toåring til å skille mellom om bodyen han hadde på seg var av ull eller bomull, og om genseren skal sorters som lyst eller mørkt tøy?
|
|
|
#46 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Vi skiller ikke mellom ull og ikke-ull i første sortering, kun mellom lyst og mørkt, og det klarer barna fint. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Jeg skal ha sjakt når vi fikser vaskerommet.
|
|
|
#48 |
|
wizzzard
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Eg ønsker meg sånn kjenner eg, vi skal pusse opp badet nede, samt lage bad oppe, og har vaskerom i kjellaren, alt rett over kvarandre så det burde vere ein grei sak.
|
|
|
#49 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Jeg vil ikke ha sjakt. Vi har god mulighet for å lage, men jeg foretrekker sorteringssystemet på badet.
|
|
|
|
#50 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Åh, det høres jo helt genialt ut!
|
|
|
#51 |
|
Rockesøster
|
Det var vel ikke akkurat støyen fra skittentøyet jeg mente. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Nextlife: Jeg opplever ikke noe støy i forhold til sjakten. Vi har bad rett over vaskerommet. Den eneste formen for støy er vel at man kan høre folk litt bedre om noen er på vaskerom og bad samtidig.
|
|
|
|
#53 |
|
Rockesøster
|
OK. Jeg tenkte bare det var greit å for en gangs skyld høre etter fagfolks anbefaling |
|
|
|
|
|
#54 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Dette er definitivt noe jeg hadde prioritert hvis jeg fikk sjansen.
|
|
|
#55 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Ungene vet godt hva som er ull og hva som er bomull. De sorterer i ull og bomull. Vi har bare klær som er fargerike, så de har to sorteringsnett.
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Det kan godt tenkes at de har ansvaret, men de føler seg aldeles ikke tynget av det, for å si det mildt |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Jeg synes det er interessant det med støy-betraktninger, jeg blir også lett plaget av støy. Og nå ser det ut til at ventilsajonsanlegget (balansert) kommer på bad/vaskerom. Også varmepumpa; til vannbårne varme til gulvet. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Erfaren nok
|
Men da har dere alt dette på badet? Eller går de på vaskerommet.
|
|
|
#59 |
|
Tidsklemma
|
Kanskje det har noe med plasseringen av en evt sjakt å gjøre? At noen steder kan det bli mer støy?
|
|
|
|
#60 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjakt ned til vaskerom for skittentøy, er det noe vits?Hmm, skeptisk! Frykter at ungene hadde tatt "snarveien" ned til tv-stua... |
|
|
|
![]() |
|
|