Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken hårfarge har du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvilken hårfage har du?
Sort 10 6,21%
Brunette 68 42,24%
Blondine 37 22,98%
Silver 0 0%
Rødt 16 9,94%
Hvitt 0 0%
Gråspettet 5 3,11%
Kommunegrå 15 9,32%
Har striper 15 9,32%
Farger håret, egentlig har det innslag av grått 33 20,50%
Farger håret, men har ikke grå hår 27 16,77%
Litt av hvert, naturlige farger 5 3,11%
Litt av hvert, fargerik 1 0,62%
Har ikke hår 1 0,62%
Annet 1 0,62%
Udefinerbar farge 4 2,48%
Dustepoll 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-11, 19:11   #41
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken hårfarge har du?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg vet ikke helt om jeg har lysebrunt eller mørkeblondt.

Samme her. Jeg har alltid fått høre det er mørk blondt. Det ser mer brunt ut nå, men med gyllent skjær i. Jeg var helt lys som barn, og det blekes fortsatt en god del i sola. Altså er det brunt om vinteren og mørk blondt om sommeren, eller noe slikt. Jeg har aldri farget det, med unntak av glansvask i forbindelse med et par hårmodelloppdrag.

Gammel 19-02-11, 19:32   #42
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Åhhh, skulle jo kjøpe glansvask i dag, sånn at svaret mitt ble ærlig
Har mørk brunt hår, men av og til dukker det opp noen mystiske lyse hårstrå........

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 20:49   #43
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Er brunette, farger det mørkere brunt enn jeg opprinnelig har.

Gammel 19-02-11, 20:53   #44
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Mellomblondt/kommunebrunt - litt udefinerbart, noe er ganske lyst og noe mørkt. + en del grått etter hvert.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 20:57   #45
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blond, pleier å ta noen lysere striper for å unngå kommunefeelingen. Jeg har utrolig nok ikke noen grå hår ennå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 22:04   #46
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kommunegrått, men farger det brunt.

Gammel 20-02-11, 15:05   #47
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Litt av hvert, jeg kan vaere fargerik, men for det meste er jeg blondie, selv om den egentlige fargen min naa har blitt kommunegraa - og jeg farger haaret uten aa ha graa haar.

Gammel 20-02-11, 15:58   #48
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Brunette med en del blonde striper

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 16:00   #49
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørk blond, passer hverken inn under blondine eller brunette - kommunefarget er kanskje nærmest, men jeg synes ikke det passer helt heller. Jeg har farget håret ofte i perioder, men de siste par årene har jeg latt være av økonomiske grunner. Mulig jeg begynner igjen nå når jeg har fått fast jobb. Jeg liker å ha noe mørkere hår enn min naturlige farge, og i perioder har jeg hatt mørk rødfarge og evt. lysere eller rødere striper. Jeg har ikke begynt å få grått hår enda, såvidt jeg kan se.

Gammel 20-02-11, 16:22   #50
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brunette. Ikke noe striper eller kunstig hårfarge.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:30   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er naturlig mørk&mystisk, med noen innslag av sølv her og der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 19:02   #52
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er brunette, og farger det ganske nær min egen farge. Har oppdaget noen få grå hårstrå, men de blir tatt. Med pinsett, så det er ikke derfor jeg farger.

Gammel 20-02-11, 20:23   #53
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sendte avgårde før jeg leste ordentlig på svaralternativene, skulle ha krysset av et par til.

Jeg er opprinnelig kommunegrå men striper det lyst og er blondine for tiden.
For ett år siden var jeg brunette, så det veksler litt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:49   #54
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mørk brunt og har ingen grå hår, så da jeg kortklippet meg i fjor beholdt jeg min naturlige farge når jeg først fikk klippet bort gamle farger og striper fra flere år tilbake. Til min overraskelse er min naturlige hårfarge ganske pen og glansfull.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:43   #55
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Er usikker, enten ganske mørk blond eller brunt.
Liker best å kalle det for brunt.

Har samme usikkerhet på lillesøsters hår. Jeg vil si det er brunt, mens andre (passkontoret feks) påstår det er mørk blondt.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 23:24   #56
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Brunt hår med striper.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 08:12   #57
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Her er min hårfarge for tiden:

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 08:14   #58
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, det var fint hår! Rachel-hår, jo!

Gammel 21-02-11, 11:36   #59
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Brunt, med innslag av noe rødlig nå og da (naturlig altså)

Gammel 21-02-11, 18:03   #60
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Brunsort, veldig mørk naturlig men må farge pga sølvtrådene som har meldt seg.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.