|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Hvor ofte drar dere på kjærestetur? | |||
Flere ganger i året |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 10,27% |
En gang i året |
42 | 28,77% |
Annethvert år |
12 | 8,22% |
Hvert 3-5 år |
27 | 18,49% |
Hvert 5-10 år |
15 | 10,27% |
Sjeldnere enn hvert 10 år |
29 | 19,86% |
Har ikke kjæreste/partner |
6 | 4,11% |
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi var på kjærestetur en helg i 2009, altså etter å ha vært foreldre i 8 år. Har ingen planer om å gjenta det med det første, barnevaktene står ikke akkurat i kø.
![]() |
#42 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?En gang på seks år. Da var vi borte i 2 dager. Stemte 3-5, siden jeg fikk beskjed om å se bort fra det første året til barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Varierer, og kommer an på definisjonen av tur. Men jeg og mannen er nok på flere overnattinger i året uten barn ja. Men som regel en weekendtur iallefall.
![]() |
#44 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Det har vi ikke gjort siden vi fikk barn, og det er jo straks 11 år siden. Sånn blir det når man bosetter seg langt fra besteforeldre, onkler og tanter.
![]() |
#45 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Det er ikke noe fast system på det. De siste årene har vi vel som regel hatt 1-3 helger/overnattinger uten barn i løpet av året. Vi har egentlig ikke allverdens overnattingsbarnevaktmuligheter, og de har blitt dårligere i det siste på grunn av besteforeldres helse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Minst en gang i året. Men ofte flere.
![]() |
#47 |
Teller ned
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?En gang på seks år. Skulle gjerne vært på et par i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Jeg fikk ikke stemt da ingenting stemte med oss. Vi var på kjærestetur i fjor uten barn og det var første gangen på 12 år. Så det er ikke ofte nei, men det ga absolutt mersmak så det skal ikke gå så lang tid til neste gang nei.
![]() |
#51 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har som regel en langhelg alene i England en gang i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Det har vi ikke vært på siden 10-åringen ble født. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi gjør det hvert år. Deilig avbrekk. Har bare blitt sånn, og tenker vi kommer til å fortsette med det |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har en helg i året vi har kjærestetur. Ofte er det med jobben min til en eller annen by i utandet som ikke er alt for langt unna og er bare kosetur. Vi har veldig sjelden barnevakt, men det er lettere å spørre om noen når vi er invitert med på noe konkret med dato. I år blir den helga om 2 uker. Gleder meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?En gang i året, bortsett fra når vi har babyer.
![]() |
#56 |
er her
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Ehm, det har ikke skjedd, ennå.
![]() |
#57 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Jeg dro på turer alene når jeg og eldste bodde alene. Men etter at jeg traff mannen i mitt liv, for 10 år siden, så har det ikke blitt noen tur alene, han skjønner ikke hvorfor vi skal dra noen steder uten barn. Og sånn har det fortsatt etter at vi fikk minstemann sammen.
![]() |
#58 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Aldri. |
![]() |
![]() |
#59 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?Vi har bare hatt en helg uten barn, sånn for å reise bort. Vi har snakket om det og vil gjerne ha hvertfall to kosehelger sammen i løpet av et år.
![]() |
#60 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?En gang i året. Hver høst drar vi på 3-5 dagers tur til en eller annen storby i Europa. Reiser med "tomme" kofferter og shopper som gale, spiser god mat og koser oss glugg ihjel.
![]() |
|
|