|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I farta!!
|
Sv: Ta barna ut at skolen i to uker i november
Ja det kunne være fint og men størst sjanse for fint vær i november. De hadde vært der noen ganger i februar og hadde sånn i snitt halve ferien med dårlig vær. Litt kjedelig. Har lyst at det skal være litt værsikkert. Blir denne ene gangen i livet vi reiser dit tenker jeg.
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Ja de er mulig, vi sjekke det ganske grundig opp før vi reiste siden vi skulle gifte oss der å da var mars en god måned. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Og det er vel hovedgrunnen til at jeg er mot dette til vanlig. Det er utrolig mye ekstraarbeid dersom vi skal lage lekser og opplegg til alle elever som tas ut av skolen hvert år. For det er maaaange!
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta barna ut at skolen i to uker i novemberHva med høstferien da? Jeg var på bryllupreise der i 2000, og hadde fint vær de 10 dagene vi var der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I farta!!
|
Høstferien = jakt så det er ikke mulig å reise da. Mannen er jaktleder for jaktlaget og vi har ny hund som må trenes. Desverre egentlig ellers hadde det nok vært en grei tid å reise på.
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ta barna ut at skolen i to uker i novemberJeg ville gjort det.
|
|
|
|
#8 |
|
I farta!!
|
Blogg var smart.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ta barna ut av skolen i to uker i novemberVi har gjort det en gang før, for to år siden, og gjør det igjen ganske snart. Vi skal to uker til Thailand. (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Ta barna ut av skolen i to uker i novemberJeg har ikke lest alle svarene, men det virker som de fleste er enige. Jeg ville helt klart å valgt å reise sånn som du beskriver situasjonen. Håper dere får en fantastisk tur som vil være et fint minne for hele familien. |
|
|
|
![]() |
|
|