|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)
Vel da gleder jeg meg til aa hoere det naar du har tid til det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Hva er en dinnerlady? En dame som spiser middag?
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Er det dette jeg har misforstaatt? Du pastaar ikke at jeg sier alt er teit med Norge? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Jeg tror du misforstod, ja. For det Glitter sa var at hun synes du lider litt av det syndromet som går ut på at "alt er teit i Norge" etc. Altså ikke at du sier at alt er teit i Norge, men at hun synes du høres litt ut som du tenderer i den retningen. Og det kan jeg være enig i (på samme måte som at jeg er litt enig med deg i at en del i slike diskusjoner som denne har tendenser i retningen "briter er så uopplyste, for noen britiske foreldre gjør teite ting" eller "alt britisk kosthold er elendig, for mange briter spiser usunn mat").
|
|
|
#6 |
|
anglofil
Sorry men nytter ikke aa prove aa bortforklare det hun skrev. Jeg vil virkelig ha meg frabedt aa bli beskyldt for det hun gjorde, derfor gleder jeg meg til flere eksempler. Hun skriver om en person som velger aa bo i Norge og vekk fra mann nettopp fordi vi i Norge har det saa utrolig mye bedre hva angaar det meste annet en f.eks mat. Hun sier jeg paastar alt er mye bedre her, da vil jeg ha et par-tre andre eksempler om ting jeg har sagt er mye bedre her annet en kosthold. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
One of These Days
|
Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)Jeg er helt enig med Glitter. Liker ikke de showene hvor Jamie reiser rundt, men de andre er flotte. Synes heller ikke han er spesielt arrogant, i alle fall ikke mer enn Gordon Ramsey. Han tror han er verdensmester og verdens beste kokk. Han er nok ikke langt unna sannheten og da blir arrogansen litt av sjarmen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
anglofil
Eh, so what sier du? Vel hvis du virkelig oppriktig har som maal aa forandre paa livsstilen og kosthold til saa mange mennekser saa tror jeg det kunne vaere en lur ide aa kanskje gjore det paa en annen maate en aa le av de samtidig som du lager et underholdningsprogram om de. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)Er vi ikke egentlig ganske enige? Jeg tror vi flisespikker litt her nå. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
anglofil
Jo jeg tror du har helt rett Iset og jeg kommer sikkert til aa fortsette aa la meg provosere kjenner jeg meg selv rett |
|
|
|
|
|
#11 |
|
One of These Days
|
Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)Nigella er journalist, hvis jeg ikke husker feil. Gordon Ramsey som den elake kocken, herlig. Må skaffe meg en kokebok av han snart. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Ja, helt enig i dette! Jeg har sett det fra land til land jeg har bodd i også. Nordmenn er fryktelig glad i brødet sitt og matpakken er "hellig" og for all del ikke si noe galt om matpakken!
|
![]() |
|
|