Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-11, 21:56   #41
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Rabbit har nok store tenner og store ører, tenker jeg.

Gammel 07-03-11, 21:56   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Ettersom jeg ikke akkurat har vært her så lenge,har jeg ikke vært på noen treff,men pr.dags dato innbiller jeg meg at alle ser ut som avatarene sine.
Forresten,møter troll på treff også? I alle dager,hva gjør de der,er min første tanke.

Troll gjør ufattelige ting. Rett og slett. Det er noen ganger snakk om syke mennesker, så man får skrive det på "heve meg over den syke" -kontoen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:56   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Barbarella er Fps prinsesse fra 1001-natt!

Ja, det er virkelig sant!

Gammel 07-03-11, 21:57   #44
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg blir overrasket hver gang jeg møter nye FP-ere. Men ikke en av de jeg har møtt har vært en skuffelse.

Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:58   #45
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ettersom jeg ikke akkurat har vært her så lenge,har jeg ikke vært på noen treff,men pr.dags dato innbiller jeg meg at alle ser ut som avatarene sine.
Forresten,møter troll på treff også? I alle dager,hva gjør de der,er min første tanke.

Fnis. Jeg er veldig veldig ulik avataren min, men hun heter da i det minste også D'Arcy. Jeg har fått mange overraskelser opp gjennom årene.

Gammel 07-03-11, 21:59   #46
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er alltid like morsomt å oppdage hvor feil man kan ta. De færreste stemmer overens med den forestllingen jeg hadde av dem.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:59   #47
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Rabbit har nok store tenner og store ører, tenker jeg.

Jepp,der har du meg.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Troll gjør ufattelige ting. Rett og slett. Det er noen ganger snakk om syke mennesker, så man får skrive det på "heve meg over den syke" -kontoen.

Blir litt overrasket jeg da,men,det er vel ikke mer unormalt enn at de skriver på diverse fora rundtomkring,antagelig.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:59   #48
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er akkurat som avataren min.

Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 22:00   #49
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte bytte avatar så ingen tror jeg ser ut som et regnbuefarget Apple-tastatur.

Gammel 07-03-11, 22:01   #50
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Fnis. Jeg er veldig veldig ulik avataren min, men hun heter da i det minste også D'Arcy. Jeg har fått mange overraskelser opp gjennom årene.

Hvem er/var egentlig D'Arcy? Altså,ikke avataren din.

Gammel 07-03-11, 22:01   #51
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir ofte helt fortvilet av bildetråden når den nær sagt knuser helt klare visuelle bilder jeg har laget meg i årevis selv av medlemmer

Gammel 07-03-11, 22:02   #52
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Måtte bytte avatar så ingen tror jeg ser ut som et regnbuefarget Apple-tastatur.

Selv jeg ville skjønt at ingen går rundt og ser ut som et regnbuefarget Apple-tastatur,altså.

Gammel 07-03-11, 22:03   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble vel mest overrasket over torsk, som jeg hadde brevvekslet med i en lengre periode fordi hun ville bytte noe undertøy med meg, og vi snakket mye om disse nære tingene som man foretrekker å snakke med kvinner om vet dere, litt sånn søsterlig.

Jah. Ble litt overrasket, ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 22:04   #54
Joika
Pauset

Standard

Selv jeg ville skjønt at ingen går rundt og ser ut som et regnbuefarget Apple-tastatur,altså.

Ser for meg at en kanin ikke kan være så smart. : ouch :

Gammel 07-03-11, 22:05   #55
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg ble vel mest overrasket over torsk, som jeg hadde brevvekslet med i en lengre periode fordi hun ville bytte noe undertøy med meg, og vi snakket mye om disse nære tingene som man foretrekker å snakke med kvinner om vet dere, litt sånn søsterlig.

Gammel 07-03-11, 22:08   #56
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Pøh, jeg sa jo at jeg ikke hadde mørkt hår!

Gammel 07-03-11, 22:10   #57
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Ser for meg at en kanin ikke kan være så smart. : ouch :

Åh,jasså!

(Har aldri brukt den fiskedasken før,det var deilig å få en gylden mulighet )

Gammel 07-03-11, 22:19   #58
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke møtt mange herfra, men noen ja. Og jeg har møtt mange fra andre forum, og det jeg har fått hakeslepp av flere ganger er dialekten. For i mitt enkle hode så snakker man østlandsk så lenge man skriver på bokmål.

Gammel 07-03-11, 22:42   #59
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Traff Nolo på et annet forumtreff. Det var før FPs tid og Inagh. Jeg hadde ikke tenkt så mye over hvem som var hvem og hvordan de var, men Nolo hadde en herlig humor. Inagh var utrolig fin å snakke med. M^3 var ei sosial og hyggelig dame.

Kanskje vi skulle ha avatarer som lignet den vi var?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 22:45   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Kanskje vi skulle ha avatarer som lignet den vi var?

Det er akkurat det jeg har.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumverden, fp- medlemmer, irl, møte

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.