|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
har tatt seg sammen
|
Et talent som jeg også har hatt god bruk for. Bare hos meg er det medfødt.
|
|
|
#44 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har du et talent?Jeg synger bra, har språkøre og så er jeg god på å se og kjenne igjen fargenyanser.
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Har du et talent?Jeg kan synge. Var faktisk solist i mange år. I gospelkor. |
|
|
|
#48 |
|
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?Jeg er utrolig god på sofasliting, kulepennløfting og gasspedaltråkking |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Har du et talent?Jeg har (for en del år siden) fått tilbakemelding på at jeg er god til å skrive og til å tegne, begge disse tingene kunne jeg nok drevet lenger. Problemet er at jeg ikke er god til å fordype meg i én ting over lengre tid...
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tåler regn
|
Sv: Har du et talent?Jeg kan skrive baklengs/speilvendt, men kan ikke bruke det til noe da.... Så er/var jeg ganske god i fotball/ballsport. Når det kommer til synging, så bør jeg helst mime, for det er et sorgens kappittel |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du et talent?Kom på et nytt talent! :fornøyd: Jeg er veldig flink til å gjette! - Både miming og tegneleker ala Fantasi etc. - Spesielt når mannen tegner - da går det så det suser faktisk! (og det er sånn at når familien spiller, så vil de være på lag med meg, for jeg er så flink til å gjette
|
|
|
#55 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?Er det et talent å virke beroligende på andre? Jeg blir kalt for valiumen i klassen. De påstår at pasienter ikke trenger valium, gi de heller en Tove..... |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har tro på forbedring
|
Det tror jeg på! - Nå har jeg jo truffet deg, og du utstråler en veldig ro ja!
|
|
|
#57 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har du et talent?Jeg har sinnsykt god hukommelse, kan f.eks. huske alle navnene i en skoleklasse etter én opplesning, pasienter som jeg har hatt på poliklinikk for fem år siden, og bankkontonummeret til venninne som jeg betalte en regning for i 1992 og sånne ting.
|
|
|
#58 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Har du et talent?Kom på et til.
|
|
|
#59 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du et talent?Jeg kan en øbskøn mengde obskure sangtekster. Senest i går ble jeg oppringt av en venninne på quiz.
|
|
|
#60 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Har du et talent?Jeg hadde et alpintalent. Nå er jeg god til å lære små barn å kjøre på ski. |
|
|
|
![]() |
|
|