|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?
Vi fikk tilbud på "ny" trapp fra ett firma som skulle gjøre alt..
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Jeg har malt en heltre kjøkkeninnredning hvit, men tydeligvis ikke grunnet godt nok, for det sprekker her og der. I tillegg er jeg ikke helt ferdig, da det er to skillevegger som er fortsatt bonderøde.
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?100 000 for å få folk til å male trappa??!
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Malt fargeprøver både i gangen (lilla) og i stua (diverse farger), for så å oppdage at eksamensperioden er rett rundt hjørnet, og ved neste ledige anledning har man visst rukket å bli gravid. Har stått sånn i et år nå, blir spennende å se hvor lang tid det går før det blir gjort noe med. Anbefaler alle å heller male fargeprøvene sine på hvit papp eller papir. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Vi trodde vi var lure da vi fikk et billakkeringsfirma til å spraymale den forrige kjøkkeninredningen vår. Vel; det vi ikke hadde fått med oss var at maling uansett bare utsetter problemet og ikke blir pent når den blir slitt. Synd for de nye eierne. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?100 000 var estimatet me fekk for ei ny trapp med ca. 20 trinn.
|
|
|
#13 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Jeg er SÅ glad for at jeg skal flytte vekk fra denne helsikes teppetrappa og alle de andre monstertåpelige tingene i dette huset, til et sted hvor alt er fint, nytt og i orden.
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Enkelte vil nok mene at vi knapt har gjort annet, men av enkeltepisoder kan jeg ikke komme på noe mer graverende enn at vi la rutemønstret glassfiberstrie på vranga i vårt forrige kjøkken. Min skadefro kamerat, som var med i dugnadsgjengen, lo så han nesten ramlet omkull på gulvet. Det fikk imidlertid ingen konsekvenser, da pensjonisten som kjøpte leiligheten 10 år seinere (en dame med bifokale klass, åpenbart) syntes vår leilighet var akkurat like fin som den eksklusivt nyoppussede konkurrenten i naboblokka.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 19-03-11 kl 22:43. Årsak: Etter ett -1 - glass rødvin skrev jeg "pengsjonisten" :shock: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Vi har saget hull i en Ikeahylle for å få plass til noe tv-boks-inntak (eller noe) som var fast i veggen. Da vi var ferdig med å sage, oppdaget vi at vi hadde saget i toppen av hyllen, ikke i bunnen ...
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 21-03-11 kl 17:04. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Hvorfor det? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Fordi den etter fem-seks år er aldeles ødelagt av vannsøl og hakk. Den ser virkelig ikke ut, og skulle vi bodd der lenger måtte vi ha skifte den ut ganske snart. Mitt neste kjøkkengulv skal være gummi eller linoleum. |
|
|
|
![]() |
|
|