Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Må-ha-dings til kjøkkenet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 21:35   #41
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må-ha-dings til kjøkkenet

Internett er bare en døgnflue. Vent og se....

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 21:36   #42
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

En flytte-rare-flekker-og-majonesklatter-med-syltetøy-maskin. Det kjenner jeg dypt inne i midten av meg selv at jeg ikke trenger.

Gudsjelov, et normalt menneske!

Gammel 30-03-11, 21:37   #43
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kan man flytte all slags flekker? Burde vi bedt dem demonstrere den på den flekkete nattserken på H&M forleden? Det hadde jo vært litt nyttig å flytte den flekken.

Bedriver du skjult H&M-reklame? Kjøp fra H&M så bli`re no på`re, liksom?

Gammel 30-03-11, 21:37   #44
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

En flytte-rare-flekker-og-majonesklatter-med-syltetøy-maskin. Det kjenner jeg dypt inne i midten av meg selv at jeg ikke trenger.

Helt til den dagen du plutselig har en rar flekk eller majonesklatt du føler at du burde få flyttet på.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 21:37   #45
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Gudsjelov, et normalt menneske!

Hey!

Gammel 30-03-11, 21:38   #46
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Men jeg kjenner jeg er helt på linje med m^2 og flere her; alt som er dødskult er nyttig.

Gammel 30-03-11, 21:40   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Helt til den dagen du plutselig har en rar flekk eller majonesklatt du føler at du burde få flyttet på.

Huff, ja og så forandrer den seg helt?! Jeg forbereder meg på at det kan bli litt leit. Men jeg har taklet større kriser før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:08   #48
suupaahgirl
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
suupaahgirl har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er nok ganske så overbevist om at dette hadde blitt en ny støvsamler eller skapfyll. Har det ikke med å drive så mye med majonesflytting til vanlig

suupaahgirl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:15   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK. Kanskje bittelitt praktisk den ene gangen i året jeg lager pepperkaker. Men jeg tror at jeg skal klare å leve resten av livet også uten denne maskinen.

Jeg flytter nemlig ikke så innmari mye majones i hverdagen.

Gammel 05-04-11, 15:20   #50
Gri

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Ganske fasinerande, men nytten hareg vanskar med å sjå...

Gammel 05-04-11, 16:04   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av suupaahgirl, her.

Har det ikke med å drive så mye med majonesflytting til vanlig

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg flytter nemlig ikke så innmari mye majones i hverdagen.

Det er jo som å si at "jeg ser ingen grunn til å skaffe meg sykkel, for jeg sykler jo aldri". Klart man ikke sykler når man ikke har sykkel!

Gammel 05-04-11, 20:11   #52
suupaahgirl
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
suupaahgirl har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er jo som å si at "jeg ser ingen grunn til å skaffe meg sykkel, for jeg sykler jo aldri". Klart man ikke sykler når man ikke har sykkel!

Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg har flere ting som er praktisk og kjekt og ha men som i mitt tilfelle ender opp som skapfyll etterhvert. La meg nevne riskoker,brusmaskin,popcornmaskin,elektronisk brødkniv (la meg nevne at mye av dette er gave, så jeg lider ikke av kjøpemani av nye spennende ting). Jeg ser derfor at dette er en ting som havner i samme skapet. Det går jo kjapt å tørke opp litt majonesgris også da

suupaahgirl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 21:21   #53
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 05-04-11, 21:25   #54
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Den der syns jeg var skikkelig kul, jeg er sikker på jeg kunne funnet nytte i den

Jeg sykler heller aldri, men det er jo fordi jeg ikke har sykkel....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:07   #55
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Kanskje jeg bør kjøpe meg en sånn, for har liksom følt trangen til å begynne med majonesflyttin

Gammel 05-04-11, 22:24   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dypt fasinert!
Jeg trenger nok ikke en slik, fordi jeg sykler ikke.

Gammel 05-04-11, 22:27   #57
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sykler ikke fordi jeg ikke har hjelm.
Og jeg skal fremdeles ha en majonesflytter.

Gammel 05-04-11, 23:42   #58
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 10:46   #59
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette gir jo uante muligheter!

Gammel 06-04-11, 10:51   #60
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner alderen sige på, for hver gang jeg ser en kjekk dings dukker tankene om hvor-i-all-verden-skal-jeg-oppbevare den komme sigende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.