Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing av søstertråden, hva med attpåklatter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-11, 01:12   #1
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing av søstertråden, hva med attpåklatter?

Det er nesten 14 år mellom jentene mine, og de er utrolig nært knyttet til hverandre. Minstemor forguder storesøster, og storesøster liker å ta seg av lillesøster også. Hvordan søskenforholdet utvikler seg med årene er vanskelig å si, men det lover bra så langt

Gammel 04-04-11, 10:01   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing av søstertråden, hva med attpåklatter?

Katta sier det egentlig greit. Man blir et enebarn med flere "voksne" til å skjemme en bort/ oppdra en.

Jeg hadde 5 foreldre i oppveksten, og mine storesøsken satt mye barnevakt. Les: Hadde fest dersom de passet meg samtidig (mine foreldre var i selskap 2-3 kvelder per uke)
Mine søsken hadde ikke et søskenforhold til meg, samtidig var de ikke modne nok til en "foreldrerolle". Men forholdene hos oss er nok ikke representative.

Som 45 åring har jeg et ok forhold til 2 av 3 søsken. Den 3 har vi alle kuttet ut.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.