Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva gjør man når man ser hunder på rømmen?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-11, 20:29   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør man når man ser hunder på rømmen?

Jeg er enig i at man skal ringe politiets vakttelefon. hvis hunden er savnet, vil man vite hvor man skal lete.

Selv møtte Hubbien på en hund da han var ute og luftet vår hund. Han fikk den med inn i gangen, men den nektet å gå noe videre. Den var så sliten at den nesten datt over. Jeg ga den litt vann (ikke mye, for den var tydelig utmattet), mens han ringte politiet. Det tok ikke mer enn 2-3 minutter før det ringte en mann, helt fortvilet. han var overlykkelig over at vi hadde funnet hunden. Han hadde gått tur med hunden i skogen på formiddagen, hunden hadde sett et rådyr og forsvunnet. Han var bare en valp (stooor valp), og skjønte ikke konseptet med å komme tilbake til eieren. Vi fortalte hvor vi bodde og han kom. Bikkja gikk jo helt av konseptene da han så eieren igjen! Ble kjemperørt over at vi hadde gjort så lite, og både eier og hund ble såå glad.

man kan godt irritere seg over hunder, men noen ganger kan det være med å redde dagen for noen hvis man gidder ta seg bryet å melde i fra.

Gammel 07-04-11, 20:45   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Ei venninne av meg har tre stk. Borzoier (type str. hest!). Hun ringer alltid politiet når de blir borte og får stort sett alltid beskjed om at noen har observert de etter veldig kort tid.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 21:02   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ei venninne av meg har tre stk. Borzoier (type str. hest!). Hun ringer alltid politiet når de blir borte og får stort sett alltid beskjed om at noen har observert de etter veldig kort tid.

Det vil jeg tro ja
Tanta til gutta har en sånn

Så man kan ringe politiet altså, ja men da vet jeg det. Så en stk herreløs hund senest i morgest

Gammel 08-04-11, 09:16   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Litt annnen pels en whippetene, men ellers veldig søt!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:17   #5
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kult! Jeg har blitt korrigert! Det kan jeg like.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.