Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 09:10   #41
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"

Godt å høre at den er gjenfunnet.

God tur!

Gammel 19-04-11, 09:10   #42
Albertine
Passiv

Standard

Det er det jeg sier, mannfolk bør aldri røre ting som vi har lagt bort! Da vet man jo aldri hvor de havner.

Men så bra at den er funnet!

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:11   #43
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Og så bra at jeg hadde rett. Det var ikke jeg som hadde forlagt den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:13   #44
Left
Passiv

Standard

Dah så irriterende! :btdt:
Og når jeg tenker meg om nå, så aaaaaner jeg ikke hvor våre er. Eller... jooo - de ligger i skapet vi har akvariet på. Helt naturlig sted å ha de vettu - sammen med fiskematen
En annen ting - finner du dem ikke, så går det i hvert fall an å laste ned filmer til min HTC Desire. Vil tro det går på de fleste av samme type? Her holder det at de får spille Angry Birds. Da trøyer de seg i timesvis.

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:15   #45
Left
Passiv

Standard

Og der ser jeg de har dukket opp! BRA!
Og så fantastisk deilig at det ikke var d u som var årsak
Nesten bedre å kunne hovere over det, enn at de faktisk ble funnet.

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:19   #46
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har med ipaden, men det kunne jo hende jeg hadde lyst å spille angry birds selv.

Gammel 19-04-11, 09:21   #47
Left
Passiv

Standard

Ehem...tror du virkelig det? Jeg spiller jo aaaaldri Angry Birds selv.

Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:23   #48
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Nei altså, når griser flyr også videre. Eventuelt blir skutt i filler.

Gammel 19-04-11, 11:48   #49
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vet dere hvor den var? Innerst i mannens genserhylle i klesskapet på vårt soverom. Han har tydeligvis også irritert seg over at den alltid lå og slang, og tok affære. Han fant den i morges da han skulle kle på seg.

Der ser du, hehe. Ting som er bort duker alltid opp av seg selv

Gammel 19-04-11, 12:29   #50
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting som er borte, dukker alltid opp igjen.
Også diamantringen man fikk i morgengave og tok av seg når man vasket opp under dåpen til nr 2 og finner igjen på samme sted når man vasker opp etter dåpen til nr 4...
Har jeg hørt

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:30   #51
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

De dukker opp igjen ja, men av seg selv? Not so much.

Gammel 19-04-11, 13:15   #52
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

De dukker opp igjen ja, men av seg selv? Not so much.

Ikke sånn "tada, her er jeg", hehe. Men, tingen dukker ofte opp når man ikke leter etter den og skal ha noe annet.

Gammel 19-04-11, 13:32   #53
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Øverst i klesskapet, tenker jeg. Det er i hvert fall der den konfiskerte DS-en til eldsten vår egentlig skulle ha ligget.

Eller kanskje under sofaen, eller i sokkeskuffen???

Vet dere hvor den var? Innerst i mannens genserhylle i klesskapet på vårt soverom. Han har tydeligvis også irritert seg over at den alltid lå og slang, og tok affære. Han fant den i morges da han skulle kle på seg.

Hva sa jeg? Kjenner meg bittelittegranne synsk nå. Ok, så var det genserskuffen, men det var ikke langt unna.

(Men eldstens DS er fremdeles borte.)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.