|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Godt å høre at den er gjenfunnet.
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Det er det jeg sier, mannfolk bør aldri røre ting som vi har lagt bort! Da vet man jo aldri hvor de havner. |
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Dah så irriterende! :btdt: |
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Og der ser jeg de har dukket opp! BRA! |
![]() |
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Ehem...tror du virkelig det? Jeg spiller jo aaaaldri Angry Birds selv. |
![]() |
![]() |
#49 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"
Der ser du, hehe. Ting som er bort duker alltid opp av seg selv
![]() |
#50 |
can-jur
|
![]() Sv: Jeg skal aldri mer legge ting på "et lurt sted"Ting som er borte, dukker alltid opp igjen.
![]() |
![]() |
#52 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke sånn "tada, her er jeg", hehe. Men, tingen dukker ofte opp når man ikke leter etter den og skal ha noe annet.
![]() |
#53 |
WF: Sausnebbet
|
Hva sa jeg? Kjenner meg bittelittegranne synsk nå. Ok, så var det genserskuffen, men det var ikke langt unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|