|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneJeg har googlet og funnet masser av oppskrifter paa ting som höres skikkelig gode ut. Listen er naa komplett, men jeg tar selvsagt imot anbefalinger likevel. Jeg er uansett klar for 1. semifinale i morgen og jeg kommer til aa heie paa dem som har best mat. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneDette blir spennende!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneI tilfelle noen andre enn meg har fulgt med paa denne traaden, ville jeg bare oppdatere for aa fortelle hva det blir til slutt. Jeg oppdaget jo etter 1. delfinale at forberedelser var fint og flott, men at jeg maatte endre en del fordi jeg ikke hadde noen god balanse av kjött/fisk/grönt/bröd/desserter etc. Her er den endelige listen. Naa skal jeg begynne med forberedelser. Gleder meg til festen! Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 13:23. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneLykke til, liefje! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneJeg er så imponert! Utrolig bra gjennomført liefje!
|
|
|
#6 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneLykke til! Det er en så bra idé, jeg er imponert! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneHøres ut som gjengen skal bli mett ja.
|
|
|
|
#8 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneDet ble utrolig vellykket!! Maten var kjempegod, og det var egentlig mindre arbeid enn jeg hadde fryktet aa lage alt i stand, men det tok jo noen timer, da. Her har dere billeddokumentasjon. Tok alle bildene i full fart med mobilene, saa det er litt varierende kvalitet, dessverre, men det gir jo et inntrykk. Bare lov med 5 bilder per innlegg, ser jeg, saa det blir noen innlegg til. Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 13:38. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneNeste: Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 13:39. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneEnda et par: Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 13:40. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneOg en til: Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 13:41. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene
Jeg er like stolt av meg selv hvert aar det er Grand Prix naar jeg tenker paa denne feiringen fra 2011 da jeg laget mat fra hver eneste finaleland. Noen som stjal ideen i aar? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneFor en morsom ide! Noe å tenke på til neste år. :-) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneOg siste: Sist redigert av liefje : 15-05-11 kl 13:37. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneTakk, Olympia. Det var utrolig göy. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneWow, for et fantastisk konsept!! Dette må jeg gjøre en gang
|
|
|
#17 |
|
Musk
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene
Du har nok rett i at dadler med bacon hadde blitt feil, ja, selv om jeg sikkert ikke hadde brydd meg om det for denne festen. Dadler med fetaost inni er forresten godt. Kanskje det hadde vaert "godkjent" for Israel? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandeneUtrolig bra gjennomført! |
|
|
|
![]() |
|
|