Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva slags brudebukett?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvilken brudebukett skal jeg ha?
Hengende bukett (Alt. 1) 10 10,99%
Rund bukett (Alt. 2) 17 18,68%
Cala liljer (Alt. 3) 33 36,26%
Kissing ball (Alt. 4) 31 34,07%
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 13:41   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hva slags brudebukett?

Jeg klarer ikke bestemme meg for brudebukett. Kan dere hjelpe meg? Fargen skal være dyp rød, og blomstene blir f eks røde roser, røde peoner og røde calaliljer.

Kjolen min ser sånn ut:

Jeg har 4 alternativer til bukett. Den første er sånn lang som henger, som jeg egentlig ikke har lyst på, bare fordi alle andre har det. Jeg liker ting som er litt annerledes enn alt annet, og det er også litt gjennomgående for hele bryllupet. Men det hadde i såfall blitt noe sånt:

Alternativ nr. 2 er en rund bukett med silkebånd rundt stilkene. Dette synes jeg er kjempefint, men usikker på om det blir fint siden jeg er ganske stor?

Alternativ 3: Enkel bukett med lange, røde calaliljer:

Siste alternativ (som kanskje er min favoritt, men er det for sært?) er en såkalt kissing ball. Jeg synes de er råtøffe, men blir det rett og slett for annerledes?

HJELP!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.