|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ser barna deres "superquiz" på NRK3?Av og til, men jeg syns det er veldig masete. Nå tar vi ofte og steller de to minste mens det er superquiz, og så får 6- og 8-åringen se Supernytt, for det liker hun allerallerbest.
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ser barna deres "superquiz" på NRK3?7 åringen er veldig glad i superquiz og det er vel det eneste programmet jeg orker se sammen med henne. Ellers ser hun altfor mye på disse seriene på Disney som jeg hater (de er utrolig bråkete, dårlig oversatt og frekk ordbruk stort sett)
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ser barna deres "superquiz" på NRK3?Jeg har vært dum nok til å fortelle Snuppa (6år) at målgruppen til Playhouse Disney er 2-5 år. Fra det sekundet var den kanalen bare såååååå kjedelig.
|
|
|
|
#4 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Ser barna deres "superquiz" på NRK3?
Snuppa di er rå. Tigerungen her ser gjerne på superquiz. De har begge gått litt lei Playhouse egentlig. Når jeg tenker etter er det ikke så mye barnetv heller etter de sluttet å sende Dinosaurtoget (og vi kjøpte den på dvd :klikker: ). Her går det da (særlig hvis Tigergutten får bestemme) i opptak av Tøfferud eller "live"-tv når den går på enten Playhouse eller Super, opptak av Dora med toget og Dinosaurtoget på dvd. Noen som ser et tema her?
|
|
|
#6 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det årstallet er det mange voksne som går og tror på. Jeg ble sjokkert når jeg først kom til Norge og fikk vite at veldig mange mente at dette var riktig årstall for når krigen brøt ut. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stiv
|
Sv: Ser barna deres "superquiz" på NRK3?Min 7-åring synes at Superquiz er kjeeeeedelig, bortsett fra den franske kokke-greien. 4-åringen er som vanlig helt enig.
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Ja, det var derfor jeg reagerte (om enn litt raskt) på det denne gangen, for jeg kjenner veldig mange som tror den varte fra 40-45.
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Ser barna deres "superquiz" på NRK3?Ja, eldste på 9 ser på det, men så har ikke vi noen andre barnekanaler heller. |
|
|
|
![]() |
|
|