|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?
Joda, noen er slike enda.
|
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?En ting jeg har lært meg i det siste er at selv om du ser for deg inni hodet ditt at du gjorde noe, gjerne i bilder, så er det faktisk ikke ensbetydende med at det er sant. Så jeg tror de ligger hos kjæresten.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg ser egentlig bare en utvei. Snåsamannen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?
Riktig nok har jeg hatt mine feider med Maverick, men det unner jeg henne ikke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Det er når slike tråder kommer opp at det slår en at det er ganske lettvint å ha tette eggledere sånn til daglig.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Slenger meg på spiral reklamen utrolig lettelse å slippe alt rotet og noyaen, hvilket merke er det som ligger hos kjæresten eller i skittentøyet? Jeg har noen og andré hat sikkert også noen,og noen må jo ha riktig merke om de forblir
|
|
|
#13 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Carrera: Jeg forsøker å være kreativ her. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?De er lokalisert! |
|
|
|
![]() |
|
|