|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Jeg ser egentlig bare en utvei. Snåsamannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Det er når slike tråder kommer opp at det slår en at det er ganske lettvint å ha tette eggledere sånn til daglig.
![]() |
#44 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?
Riktig nok har jeg hatt mine feider med Maverick, men det unner jeg henne ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Slenger meg på spiral reklamen utrolig lettelse å slippe alt rotet og noyaen, hvilket merke er det som ligger hos kjæresten eller i skittentøyet? Jeg har noen og andré hat sikkert også noen,og noen må jo ha riktig merke om de forblir
![]() |
#50 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Imponerende mange gode og kreative forslag til hvor man kan ha lagt p-pillene her, men denne tok kaka, og får meg til å undres på hvordan folk tar vare på medisiner
Det spør jeg alltid barna om når de leter etter noe og ikke finner det.
![]() |
#51 |
Audacious
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Selger de ikke sånne blondine-p-piller lenger, med sukkerpiller de dagene man har pillefri?
![]() |
#52 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?Carrera: Jeg forsøker å være kreativ her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?
Joda, noen er slike enda.
![]() |
#54 |
|
![]() Sv: Kan noen fortelle meg hvor pokkern jeg har gjort av p-pillene mine denne gangen?De er lokalisert! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|