Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du MÅTTE velge å leve uten: sex eller sjokolade?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg kan ikke leve uten ....
Sjokolade 60 31,25%
Sex 99 51,56%
Klarer meg fint uten begge deler, for tenk 20 10,42%
Brokkoli 13 6,77%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-11, 22:57   #41
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du MÅTTE velge å leve uten: sex eller sjokolade?

Jeg kunne helt fint klart meg uten begge deler, men aldri måttet ta stilling til det, så da trenger jeg jo ikke klare meg uten

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:59   #42
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elsker sjokolade, men kan ofre den

Gammel 08-05-11, 23:00   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heldigvis mer sex enn sjokolade *på slankern*

Gammel 08-05-11, 23:07   #44
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så klart. Det er ikke en gang sjokkerende på noe som helst vis.

Det synes jeg da, så absolutt. Men det er godt vi er forskjellige.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 23:20   #45
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hadde jeg vært singel, så tror jeg det hadde vært veldig mye vanskeligere å holde seg unna sjokolade enn sex ja.

Hadde du vært singel, hadde du funnet ut at det er mye enklere å få tilgang til sjokolade enn til sex.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 23:22   #46
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir opp sjokoladen hur lett som helst.

Gammel 08-05-11, 23:23   #47
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Feil dag å spørre på, for mi del. Idag er det sjokoladen som blir...
:kjip kjerring;:

Gammel 08-05-11, 23:51   #48
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Æsj så forvirrende! Overskriften og pollen stemmer jo ikke, så nå svarte jeg feil.

Jeg svarte at jeg ikke kan leve uten sjokolade, men det var ikke det jeg mente
Jeg kan selvsagt ikke leve uten brokkoli

Gammel 08-05-11, 23:58   #49
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Æsj så forvirrende! Overskriften og pollen stemmer jo ikke, så nå svarte jeg feil.

Shit...det gjorde jeg også

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 23:59   #50
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg svarte også feil! Forvirrende når overskriften og pollen var forskjellig. Jeg kan fint leve uten sjokolade/godteri (og gjør det jo i stor grad), men å leve uten sex i en eller annen form vil jeg helst ikke! Men jeg stemte visst omvendt, da... grr.

Gammel 09-05-11, 00:50   #51
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

I pollen spør du hva man ikke klarer seg uten, og i HI spør du hva man klarer seg uten.

Jeg kunne valgt bort sjokolade, men jeg kunne ikke frivillig valgt bort sex. Men hadde jeg hadde klart meg fint uten om jeg måtte.

...og dermed svarte jeg feil på pollen. Jeg kan klare meg fint uten sjokolade, sex derimot. :avhengig:

Gammel 09-05-11, 01:27   #52
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sex og sjokolade? hvem trenger det, når det fins brokkoli.

Gammel 09-05-11, 04:06   #53
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke se for meg å leve uten sex, uavhengig av sivilstatus og tilgangen på mannen min, så da får jeg heller i dette konstruerte universet klare meg uten sjokolade. Men jeg lot meg også forvirre av motsatt spørsmål...

Gammel 09-05-11, 05:12   #54
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokoladen hadde uten tvil blitt bortprioritert

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 10:11   #55
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror aldri det har gått mer enn max fire-fem dager uten at jeg har spist sjokolade. :avhengig: Jeg kan gå lengre tid uten sex. Hvis jeg derimot hadde gått en mnd uten sjokolade, regner jeg med at jeg hadde tenkt mindre på det etter hvert. Sex tror jeg nok jeg ville tenkt mer og mer på etter som ukene gikk. Med andre ord: Hvis jeg måtte velge bort noe for resten av livet, måtte jeg nok valgt sjokolade.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 10:45   #56
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sex er en for stor del av livet mitt til at jeg hadde kunnet ofre det for sjokolade, selv om jeg er glad i sjokkis også.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 11:07   #57
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg svarte at jeg ikke kan leve uten sjokolade, men det var ikke det jeg mente

Samme her. Stemte feil, men i Karamell sitt fantasiunivers hadde jeg valgt bort sjokoladen, ja.

Gammel 09-05-11, 13:03   #58
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Hadde vært et lett valg, jeg hadde gjerne levd uten sjokolade, men ikke sex

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 13:12   #59
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hadde du vært singel, hadde du funnet ut at det er mye enklere å få tilgang til sjokolade enn til sex.

Det er nok sant, ja.

Jeg svarte med tanke på at jeg er gift og har vært i samme forhold i 14 år.

Gammel 09-05-11, 13:39   #60
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror aldri det har gått mer enn max fire-fem dager uten at jeg har spist sjokolade. :avhengig: Jeg kan gå lengre tid uten sex. Hvis jeg derimot hadde gått en mnd uten sjokolade, regner jeg med at jeg hadde tenkt mindre på det etter hvert. Sex tror jeg nok jeg ville tenkt mer og mer på etter som ukene gikk. Med andre ord: Hvis jeg måtte velge bort noe for resten av livet, måtte jeg nok valgt sjokolade.

Kan signere rine i det fulle og hele. Men det hadde vært tøft å skulle leve helt uten sjokolade.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.