|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Nei, jeg kan ikke si det, jeg var for selvhøytidlig og dramatisk.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 14-05-11 kl 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?"Hørte jeg skål?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Husker bare litt av det men det var:
![]() |
#44 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Husker ikke alt, men det var bare noe tull jrg fant et sted..
![]() |
#45 |
intro
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Jeg var en ganske snusfornuftig russ - i alle fall på det tidspunktet da russekortene ble bestilt. Teksten lød: "Hele mitt liv har vært fullt av problemer, og de fleste av dem ble det aldri noe av".
![]() |
![]() |
#46 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Je er vel ittno turrist, je bor hær. (snakket annen dialekt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Hadde to, og husker i øyeblikket bare det minst originale |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Hvorfor har en blondine mer i iq enn en hest?
![]() |
![]() |
#49 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Jeg hadde ikke russekort, jeg får alltid fnatt av ting som "alle" skal ha og gjøre.
![]() |
#50 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?
![]() |
#52 |
maler
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Huff, jeg sleit noe veldig med det russekortet. Ikke var jeg fornøyd med det heller, men det sto noe som: "Jeg skal bli til noe stort, sa punktet og blåste seg opp til et null". Jeg var i forsøke-å-være-intellekuell-tørrvittigmodus.
![]() |
#53 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Jeg hadde russekort men ble aldri enig med meg selv hva som skulle stå på det.. husker det var helt grusomt. Men var jubileum det året jeg var russ (2005) så alle fikk en god bunke gratis. Derfor bare skrev jeg noe så jeg hadde noe å levere ut. Betalte vel 300kr for hele russetiden. Siden det var så mye gratis fra russeservice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?"Jeg skulle ønske jeg kunne være alle andre, for da kunne jeg vært avstandsforelsket i meg."
![]() |
#55 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Fighting for peace is like fucking for virginity.
![]() |
#57 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?
Se der, det var det jeg hadde på det andre russekortet mitt, nå husker jeg at vi hadde to stk. Denne var nok ment for barna og foreldre ja.
![]() |
#60 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva sto på ditt russekort?Vi var veldig smarte russ og tenkte taktisk. Vi kjørte ikke-provoserende russekort og russebuss uten grisevitser. Da vi innhentet sponsorer til bussen og gjorde bedriftsbesøk gjorde vi et poeng av (og kontraktfestet) at vi at vi ikke skulle ha obskjøniteter på bilen som kunne forringe reklameverdien.
![]() |
![]() |
|
|