Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 21:11   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Når dere ser på bildet nedfor her, står det helt stille eller beveger det på seg? Jeg ser nemlig at det beveger seg helt klart og tydelig, og det er ikke lite heller, hele bildet bølger jo. Men mannen min ser det ikke, for ham er det HELT stillestående, og ei annen på FB skrev også nettopp at hun ikke skjønte poenget med bildet, så jeg antar at ikke hun heller ser at det beveger seg. Min mann bruker ikke briller eller noe, og han ser 3D-filmer uten problemer.

Hva er det som gjør at noen ikke ser at bildet beveger seg? :interessert:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.