|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi har ganske mange felles interesser vi også, men det er sjelden muligheter for dem en helt vanlig hverdag etter at ungene er i seng.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi har en del felles interesser ja, men også en del som ikke er det. Nå som vi snart får baby er vi naturlig nok ganske opptatt av det begge to, så da blir det en del babyrelatert prat og fiksing og ordning her hjemme. Ser også en del filmer og serier sammen. Ellers sitter vi som mange andre litt på hver vår PC innimellom, men ikke så mye at noen av oss synes det gjør noe. Trives i hverandres selskap og er opptatt av hverandre, det er fint.
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?
Åh, jo, det hadde jeg elsket! En som var som meg - da hadde livet vært en lek! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi er ganske like på mange områder og fullstendig ulike på andre.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 28-05-11 kl 08:19. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Nå dyrker vi vår felles interesse - surfing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Vi liker begge meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Tja - vi er glade i pc, vi er glade i å reise - og vi er glade i hverandre.
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Tja. Vi har samme smak når det gjelder filmer og tv-serier, og ser en del på det når ungene er i seng. Og vi er sånn som ofte må sette på pause for å prate litt underveis.
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du og partneren din felles interesser?Veldig lite egentlig. Men han er skikkelig morsom, så det er helt greit. Så lenge han fortsatt får meg til å gråte av latter minst en gang hver dag kan han gjøre som han vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|