Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lekreste mannebeinet er ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 11:46   #41
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekreste mannebeinet er ...

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Mannen mangler jo lepper! Det kan umulig være noe særlig å kysse han der nei.
Bare se:

når man har alt det andre så spiller ikke leppene stor rolle nei..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:55   #42
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lekreste mannebeinet er.....

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

du skulle sett han i 8 klasse du, med hockeysveis og permanent, samt skikkelig 80 talls guttebriller med sterke glass

Hehe, hørtes ikke like lekkert ut det nei, så dessuten et platecover fra 90 tallet hvor han var heftig sminket men det kan være samme pokker: så han live på konsert i går og mannen er bare utrolig deilig !!

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 04:52   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Robbie Williams er en FANTASTISK sceneartist. Men lekker??? NEEEEEEIII!!!

Han er liten, han mangler lepper og han biter negler..... Ulekkert!

Gammel 10-03-07, 10:20   #44
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

....definitivt Robbie Williams hvis jeg kan få bestemme! Vet ikke nøyaktig hva det er med den mannen, men noe er det, for det surkler skikkelig godt i eggstokkene når jeg ser musikkvideoer med ham.

Det fine er at han jeg deler avis med ikke er så rent ulik, faktisk. Og han vet det heldigvis selv, så han blir ikke for fornærma når han må tørke opp sikle-dammene etter meg når Robbie-gutt har vist seg på televisjonen

Og nå er det GreenDay på tv, og om vokalisten ikke er like grisedeilg, så er det heeeerlig musikk. Så fikk jeg sagt det også

Mulig det hadde surklet litt i andre kroppsdeler, men eggstokkene mine surkler definitivt ikke av Robbie.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:09   #45
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men lekker??? NEEEEEEIII!!!

JOOOOOOOOOOO!!! Han er rett og slett ekstremt behagelig å hvile øynene på, og det er et eller annet med blikket som får det til å kile både her og der. Sånn er det med densaken

Gammel 10-03-07, 11:12   #46
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Mulig det hadde surklet litt i andre kroppsdeler, men eggstokkene mine surkler definitivt ikke av Robbie.

Han er definitivt ikke den perfekte farskandiat, det er jeg enig i, men det bryr ikke eggstokkene mine seg noe om . Men så er de defekte også da, så jeg slipper å ta sånne smålige hensyn og kan bare kose meg i stedet

Gammel 10-03-07, 11:17   #47
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Sv: Lekreste mannebeinet er.....

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

jepp !!!!

http://www.vidar-johnsen.com/images/vidarjohnsen02.gif

Beklager, man han gjør virkelig ikke noe for meg.utover å synge fint. Jeg liker rampegutter med ekstremt sexy blikk, og jeg synes rett og slett ikke at han kommer i den katgorien.

Gammel 10-03-07, 15:20   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Joda, både Robbie og Johnny er slafs.

Meeen: Slash, Rob Trujillo, James Hetfield og Pete Steele kommer også høyt opp på min skli-av-stolen-skala!

Seriøst? Jeg som trodde jeg var den eneste med sånne ...*kremt* .. lyster.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:32   #49
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Robbie er deilig. Mannen oser sex, jo!

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:41   #50
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Terje Søviknes!

Ikke rør mannen min!

Gammel 10-03-07, 20:59   #51
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er noe deilig med blikket til Robbie :enig:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:31   #52
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ikke rør mannen min!

Gammel 10-03-07, 22:39   #53
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Aragorn

Ingen over, ingen under..

Kan til nød ta den kjekke alven, men bare som alv. Ikke som Orlando Bloom..

Gammel 10-03-07, 22:44   #54
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Okay da..
Wentworth Earl Miller III

Hvordan kunne jeg glemme Scofield..

Gammel 10-03-07, 22:46   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er totalt, fullstendig, barnslig forelsket i Robbie Williams...

Men om han er utilgjengelig, kan jeg godt ta til takke med Aragorn, altså...

Gammel 10-03-07, 22:50   #56
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg er helt enig! Det ER noe med den Robbie mannen!

Gammel 10-03-07, 22:51   #57
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er totalt, fullstendig, barnslig forelsket i Robbie Williams...

Jeg også

Gammel 10-03-07, 22:57   #58
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

løvemor er litt kul
Standard

Robbie har jeg en forståelse for at folk kan like, selv om han ikke når inn til meg. Vidar Johnsen derimot... Null forståelse!

For meg er det kun én som gjelder;
Brad Pitt!! Ingen over, ingen ved siden av!

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:58   #59
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

For meg er det kun én som gjelder; Brad Pitt!! Ingen over, ingen ved siden av!

Brad Pitt er pen, men han mangler blikket.

Gammel 10-03-07, 23:14   #60
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

løvemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Brad Pitt er pen, men han mangler blikket.

Dette er blikk nok for meg!!

Dessuten har han en utrolig sexy greie han stadig vekk gjør med de digge leppene sine. (Selvfølgelig utrolig instudert, men det fortrenges lett)

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.