|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?
Signerer denne jeg!
Og denne, innvendig.
![]() |
#3 |
Stolt trebarnsmor :)
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?På vår/somme/høst regelmessig vinteren brrr for kaldt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Jeg har virkelig ikke peiling på hvor ofte bilen vår blir vasket. Jeg gjør det i hvert fall aldri, men jeg ser jo at den noen ganger er ren så mannen gjør det altså.
![]() |
![]() |
#6 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Kanskje en gang i året. Satser på at den er skikkelig møkkete når pappa kommer på besøk, da setter han i gang
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Her vaskes bilene våre ganske ofte. Er de møkkete så blir de vasket, enten om vi gjør det selv eller leverer de inn til en eller annen garasje som tar innvendig og utvendig vask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Kunne ikke heller spørsmålet vært "Når vasket du bilen sist?" For da kunne jeg stolt sagt "i går!"
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Min kollega har en mann som vasker bilen hver helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Såpass sjelden at jeg ikke kan svare på spørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Jeg vasker ikke bilen. Jeg venter på regn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*ammeomtåket*
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Jeg maser på sambo til han blir lei, og vips så er bilen min ren på et blunk.
![]() |
#14 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Vaskes? Hmm...jeg er litt redd den skal krympe i vask, så jeg vasker den sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Det gjør jeg på sommeren når det ikke regner. Av og til kan det blir sjeldent.
![]() |
#17 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Ok.. her kjem sanninga om vår bil, men før eg seier det, så la meg forklare at vi bur i blokk, og vi har eit hol i golvet ein eller annan stad i bilen som gjer at vi IKKJE kan ha den i vaskeautomat. Det kjem vatn opp i golvet. (ja, den er gammal, over 16 år, verkstad greier ikkje finne ut kor vatnet kjem inn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?Aldri!
Tre timer er vel ingenting - på lørdag leste jeg 450 sider av "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson, lekte med ungene, drakk kaffe og pratet med naboene - mens far koste seg meg bilvask og polering ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|