|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: HouseJeg digger og karakteren House! Er den og skuespilleren som gjør at jeg ser det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: HouseDa jeg var med når Iben skulle tappes, fikk jeg beskjed om å holde henne hardt fast, for hun ville nok oppleve det som veldig ubehagelig.
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: HouseDet kommer helt an på hvor man treffer. Mao flaks. (Og litt trening selvsagt). Det er i huden det er mest smertereseptorer, og treffer man midt i et bokstavelig talt ømt punkt kjennes det mye vondere ut enn om det er langt mellom reseptorene (følelegemene) gjør det mindre vondt. Samme som med vanlig blodprøvetakning - av og til gjør det ordentlig vondt, andre ganger kjenner man det knapt.
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: House
Min baby ble hysterisk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: HouseTror ikke jeg ville hatt Dr. House som fastlege, nei. Det skal mye til for at jeg bytter fra Dr. Doug Ross, ja. Veldig fornøyd med ham
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Sv: HouseHan kan spille piano også. (Kilde: youtube.com) Jeg må innrømme at hvis han der hadde kommet bort og blafret litt så hadde jeg antageligvis gått rett i bakken. Eller med ham på rommet. ![]()
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
I forrige episode får man se House spille piano også
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: HouseEller både ham og Wilson, for den del. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#15 |
|
Kidding, right?
|
Sv: HouseSå bra! Jeg har aldri sett den; hver gang jeg fant en link var den slettet pga Golden Globes copyrights eller noe sånt.
|
|
|
|
#17 |
|
Kidding, right?
|
Sv: HouseHer er forresten klippet der House spiller piano med savanten. (Altså autisme; tenk Rain Man, men her altså med piano istedet for tall).
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: HouseJeg skal hilse fra Benmurphy og si at til og med han synes Hugh Laurie er sexy.
|
|
|
#20 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg signerer Skilpadda.
|
|