![]() |
#41 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HouseDet er den eneste serien jeg prøver å få med meg.
![]() |
#42 |
En som trener
|
![]() Sv: House
Jeg sier meg enig med Lilleville og Esme. Jeg begynner å bli lei; samme plottet hver gang og så er det så komplett urealistisk at disse unge legene kjører alle testene selv at jeg stønner oppgitt hver gang. Hadde store forhåpninger da det startet, men synes ikke serien lever opp til forventningene. Hadde House vært fastlegen min hadde vi nok kjapt havnet i en slosskamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så rart.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: HouseDa jeg var med når Iben skulle tappes, fikk jeg beskjed om å holde henne hardt fast, for hun ville nok oppleve det som veldig ubehagelig.
![]() |
#47 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: HouseDet kommer helt an på hvor man treffer. Mao flaks. (Og litt trening selvsagt). Det er i huden det er mest smertereseptorer, og treffer man midt i et bokstavelig talt ømt punkt kjennes det mye vondere ut enn om det er langt mellom reseptorene (følelegemene) gjør det mindre vondt. Samme som med vanlig blodprøvetakning - av og til gjør det ordentlig vondt, andre ganger kjenner man det knapt.
![]() |
![]() |
#48 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: HouseTror ikke jeg ville hatt Dr. House som fastlege, nei. Det skal mye til for at jeg bytter fra Dr. Doug Ross, ja. Veldig fornøyd med ham
![]() |
#52 |
Mother of Dragons
|
Da jeg var student brukte de ikke bedøvelse ved spinaltappinger på nevrologisk avdeling, gjorde de det der du jobbet?
![]() |
#53 |
En som trener
|
Puh.. det var faktisk godt å lese. Jeg sitter ofte med klump i halsen og tårer i øynene når jeg ser hvordan pasientene lider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Kidding, right?
|
![]() |
![]() |
#55 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: HouseNedtelling til kveldens episode... (Selv om jeg har sesong 2 på DVD).
![]() |
#57 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HouseHar ikke hørt om den engang før i dag jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Kontrollfreak
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: HouseHouse er genial!!
![]() |
#59 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: HouseMen det er litt merkverdig å se Stuart Little-filmene etter House. Der spiller han ganske anderledes...
![]() |
#60 |
Kontrollfreak
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Har ikke sett, og skal passe meg for ikke å se dem så de ikke ødelegger inntrykket mitt da.
![]() |
|
|