|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg måtte inn å se. Jeg blir nok ikke sittende oppe hele natten for dette for å være helt ærlig, ikke engang til kl 02 for å få med meg ankomsten til Florø.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hurtigruten minutt for minuttHør på den nydelige lyden! Ah, synd jeg ikke har seng alene, da skulle jeg hatt den på når jeg skal legge meg.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttDet er finfin pausefisk. |
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg har ikke sett på(til nå), men jeg liker å reise med hurtigruta. Håper jeg en gang kan reise mellom Krikenes og Bergen. Fram til nå har jeg bare reist relativt korte distansereiser, den lengste distansen var fra Hammerfest til Risøyhamn.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg elsket programmet med Bergensbanen, men er litt usikker på om de klarer å levere samme kvalitet i 5 og en halv dag.
|
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttKommer definitivt til å kikke innom titt og ofte, og har plottet inn strekningen der de passerer svigers på getboksen så datteren også får sett det fra sjøveien. Det går nemlig midt på natten, ikke helt aktuelt å sitte oppe for å se nei.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hurtigruten minutt for minuttDet går visst nå og. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttKan bli någet kjedelig å se hele turen.
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hurtigruten minutt for minuttMin mor har jobbet på Hurtigruta og elsket det, så jeg har tipset henne om denne nå. Jeg synes sånt er kult, men likte definitivt best Bergensbanen. *tog-fantast*
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg har utrolig lyst til å ta Hurtigruta en gang - hele veien oppetter kystlinja vår. Men det blir noe annet - noe opplevd, noe luktet, smakt og vært med på. Å se det på tv... nei takk.
|
|
|
#16 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hurtigruten minutt for minutt
Jepp!
|
|
|
#17 |
|
Textrovert
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg må innrømme at jeg ikke har sett mer enn ca. tre minutter. Men selv om det ikke fenger MEG, så synes jeg konseptet er fabelaktig. Ja til mer "slow TV", sier nå jeg!
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg synes igrunn det er litt kjedelig, men liker konseptet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttKoselig å se på alle folka som vinker. Ser ut som om noen vet at de kanskje er på TV? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hurtigruten minutt for minutt
Ja gjett, seffern vet de det? Det er jo real-time, og bor man slike steder som vises på skjermen så har man kanskje ingen annen måte å komme på TV på enn å dra ut og hoppe?
|
|
![]() |
|
|