Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 01:11   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg måtte inn å se. Jeg blir nok ikke sittende oppe hele natten for dette for å være helt ærlig, ikke engang til kl 02 for å få med meg ankomsten til Florø.

Gammel 17-06-11, 01:14   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hør på den nydelige lyden! Ah, synd jeg ikke har seng alene, da skulle jeg hatt den på når jeg skal legge meg.

Gammel 17-06-11, 01:26   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke på TV, så dette har jeg ikke fått med meg. Det hørtes i grunn ut som en god grunn til å begynne å se på TV igjen.

Gammel 17-06-11, 02:30   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er finfin pausefisk. Jeg liker.

Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 07:54   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sett på(til nå), men jeg liker å reise med hurtigruta. Håper jeg en gang kan reise mellom Krikenes og Bergen. Fram til nå har jeg bare reist relativt korte distansereiser, den lengste distansen var fra Hammerfest til Risøyhamn.

Gammel 17-06-11, 08:04   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket programmet med Bergensbanen, men er litt usikker på om de klarer å levere samme kvalitet i 5 og en halv dag.

Vi så på litt i går, og kommer helt sikker til å titte innom med ujevne mellomrom.

Gammel 17-06-11, 08:38   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Kommer definitivt til å kikke innom titt og ofte, og har plottet inn strekningen der de passerer svigers på getboksen så datteren også får sett det fra sjøveien. Det går nemlig midt på natten, ikke helt aktuelt å sitte oppe for å se nei.
Men jeg har hatt lyst til å ta den mange ganger men får aldri til å prioritere det, så kanskje jeg må få meg blått hår?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:32   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går visst nå og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:35   #9
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det går visst nå og.

De sender hele tiden. 5 1/2 døgn.

Fra NRK.no/hurtigruten:

Sitat:

Vi sender hele turen, direkte, minutt for minutt i 134 timer!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:39   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan bli någet kjedelig å se hele turen.

Jeg har reist Bergen-Trondheim en gang da vi flyttet oppover med nyfødt baby.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:59   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! Fant den nå og den kommer til å stå på i hele dag

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:44   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mor har jobbet på Hurtigruta og elsket det, så jeg har tipset henne om denne nå. Jeg synes sånt er kult, men likte definitivt best Bergensbanen. *tog-fantast*

Gammel 17-06-11, 16:03   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har utrolig lyst til å ta Hurtigruta en gang - hele veien oppetter kystlinja vår. Men det blir noe annet - noe opplevd, noe luktet, smakt og vært med på. Å se det på tv... nei takk.

Gammel 17-06-11, 19:01   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Høydepunktet kommer i kveld klokka halv ti!

Gammel 17-06-11, 19:44   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Det gjør det!

Gammel 17-06-11, 22:46   #16
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jepp!

Vi har stått på verandaen og vinket til nydelig Jan Garbarek musikk som vi samtidig har hørt på tven bak oss. Ganske snålt, egentlig.

Dessuten er det veldig vakkert her

:kikker ut over fjorden der Nordlys som akkurat la fra kai passerer huset vårt nå:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 20:50   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett mer enn ca. tre minutter. Men selv om det ikke fenger MEG, så synes jeg konseptet er fabelaktig. Ja til mer "slow TV", sier nå jeg!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:00   #18
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg synes igrunn det er litt kjedelig, men liker konseptet.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:04   #19
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Koselig å se på alle folka som vinker. Ser ut som om noen vet at de kanskje er på TV?

Og så er det utrolig flott natur vi har da1 og utrolig hvor mange steder folk bor. På en måte får jeg lyst til å bo der.

Men samtidig så er det nok mye tilbud sånne steder mangler.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:17   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Koselig å se på alle folka som vinker. Ser ut som om noen vet at de kanskje er på TV?

Ja gjett, seffern vet de det? Det er jo real-time, og bor man slike steder som vises på skjermen så har man kanskje ingen annen måte å komme på TV på enn å dra ut og hoppe?

Artig konsept, men jeg må innrømme at jeg gikk lei etter halvannet minutt med suselyd og baug-bilder. Men Hurtigruten er fantastisk, jeg har tatt den Bergen-Kirkenes og det var en kjempefin tur som jeg gjerne gjør igjen. Men TV yter det ikke rettferdighet.

Tjorven: Google maps?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.