|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Kjøper du avskårne blomar til deg sjølv? | |||
Ja, har alltid friske avskårne bukett(ar) heime |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,34% |
Ja, alltid til helga |
7 | 4,09% |
Det hender, men ikkje kvar veke |
50 | 29,24% |
Kanskje ein gong i månaden? |
34 | 19,88% |
Sjeldan - tar meg ikkje råd til det |
41 | 23,98% |
Sjeldan - ikkje glad i blomar |
4 | 2,34% |
Sjeldan/aldri - på grunn av allergi |
5 | 2,92% |
Nei. Bortkasta pengar |
14 | 8,19% |
Sjeldan |
12 | 7,02% |
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Ofte. Kanskje tre ganger i måneden? Nå er det masse peoner i butikken og det er vakkert. Ellers er lisianthus eller tulipaner favoritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Jeg har alltid friske blomster i en vase, når vi har selskap har jeg avskårne blomster over alt. Jeg elsker blomster, men kan ikke navn på så mange, jeg bare peker. Jeg er kresen og vet hvilke resultat jeg vil ha, men jeg er dårlig til å se hvordan jeg skal oppnå det så jeg er avhengig av god hjelp. Liker ikke roser så godt, peoner er fine og romantiske, men jeg kjøper nesten alltid hvite blomster, da synes jeg hele huset ser friskere og renere ut. Så slipper jeg å vaske så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?
enig. svarte penger likevel, siden jeg sikkert hadde tatt med meg noen om de var gratis
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Nei, men får ofte med hjem fra jobben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Nei, det er sjeldent egentlig. Jeg har en sånn tvangstanke om at skal jeg kjøpe meg avskorne blomster så må huset være ryddig og rent, og det er det sørgelig sjeldent.
![]() |
#46 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Det er veldig sjelden jeg gidder bruke penger på det - da skal vi ha invitert til fødselsdag eller middagsselskap, eller noe liknende.
![]() |
#47 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Jeg ble veldig overrasket over hvor mange det er som kjøper blomster sånn til hverdags. Det hadde jeg ikke trodd. Men er det noe morsomt å FÅ blomster når man likevel kjøper det selv så ofte?
![]() |
#48 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Helt vanlig sjelden. Jeg liker godt å ha avskårne blomster hjemme, men det er sjelden jeg kommer på å kjøpe dem.
![]() |
#49 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?I tulipansesongen kjøper jeg sikkert et par ganger i mnd, ellers blir det nokså sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Veldig sjelden. En gang i året, kanskje. Jeg synes det er veldig pent med avskårne blomster, men jeg liker dem best hos andre. Hjemme hos meg må jeg jo passe på dem og vaske vaser og alskens.
![]() |
#52 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Det er kjempekoselig å få blomster selvom jeg som regel alltid har blomster hjemme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Jeg liker godt avskårne blomster for jeg er ikke så flink med potteplanter. Jeg kjøper ikke så veldig ofte, men liker å plukke med meg utefra. Nå står det lupiner i annenhver grøft, de er jo kjempefine |
![]() |
![]() |
#55 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Har alltid avskårne blomster i hus. Jeg synes ikke det koster så mye, det behøver ikke være overdådige buketter til mange hundre kroner. Det gjør så mye for stemningen selv med noen få nelliker at det prioriteres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Jeg kjøper sjelden blomster. Skulle gjort det mer, for det er jo så fint!
![]() |
#57 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?
Jeg synes det er veldig stas å få blomster, det er en av de flotteste gavene jeg kan få. Selv om jeg kjøper selv også. Jeg er synes i det hele tatt det er så fint med blomster at jeg kan få hjertebank av en vakker bukett. En vakker bukett avskårne blomster er så friskt og delikat, samtidig som det er en forgjengelig og kortvarig glede, det handler om ren nytelse for meg. Får ikke det samme kicket av potteplanter altså, selv om jeg har mange orkideer som er fine. Jeg blir rett og slett litt lykkeligere av avskårne blomster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Jeg kjøper de som varer lengst.
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du avskorne blomar?Annenhver uke eller mer. Pioner er klar favoritt. Kjøper helst fairtraid på Mester Grønn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|