|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)
Denne har min jente valgt og. Skulle ha kun den, i fargen forest green. De får PC på skolen. Jeg syns egentlig den virket ganske romslig for å være bare 20L.
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)Jøss, skap fungerer jo overalt ellers på ungdomsskoler.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Vi har ikke skap vi heller. Det vil si, det er fire klasser på 9. trinn som får skap hvert år. Resten av skolen har ikke skap. Jeg hater de skapene, det er bare rot og surr og sene elever. Og dette skjer med ALLE 9. trinn vi har som har de skapene. Jeg er så glad for at 10. trinn ikke har skap som jeg har neste år. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)Skapene står i gangen på vår skole. De krever en del veggplass, men ikke så mye gulvplass.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Jeg tipper vi går for lik eller grå beckmann track på 32 liter.
|
|
|
#7 |
|
Vi fikk ny fra Beckmann selv om garantien var gått ut! Hun fikk da lik, track 32 liter.
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)Vi har kjøpt Beckmann 30 liter sekk til 12 åringen. Den som heter Urban, med eget polstret rom til laptop. Han fikk velge selv blant sekker som sitter godt på ryggen og er litt avstivet, ikke bare sånne tynne stoffsekker som henger som en potetsekk på ryggen.
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)Storebror er uansett praktisk anlagt og uinteressert i å være kul. 20 liter er jo mindre enn en 1.klassesekk, og høres altfor smått ut hvis man er høy nok til noe større. Storebror er 170 så det er ikke et problem. Men lillesøster er 137 og bærer fint en 30liter. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)Eldste, som nå er 16, opplevde at Beckmann Urban 30 ble for liten. Men han hadde en taktikk der han bar nesten alle bøkene sin hver dag frem og tilbake, av ren latskap.
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)Det med størrelse og hvor mye de rommer kommer også mye an på fasongen. Fjellräven har en fordel ved å være rektangulær i formen, og enkel i designet med et stort rom, framfor sekker som er polstrede, buet øverst og har flere rom og detaljer. Så jeg synes de rommer mer enn andre sekker med større volum.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 05-08-18 kl 19:12. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Skolesekk til 13-åring (ungdomsskole)Fjallraven har kommet med noen større sekker nå. Dyre, da.
|
![]() |
|
|