|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasje
Jeg snudde omtrent huset opp ned på jakten etter lukt en gang. Vasket kjøkkengulvet mange ganger, for jeg mente lukta kom fra kjøkkenet et sted. Men ikke noe hjalp.
|
|
|
#2 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeMellomste hadde hatt med kokte egg til julefrokost siste dagen før jul et år.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeÅh, jeg føler at jeg lever igjen! |
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg har sniffet meg rundt hele huset nå, inkludert stikkontakter, og er like klok. Og litt mer støvete. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Noe er råttent i første etasjeMin erfaring med sånn stank er kjøleskapet. Enten er det heslig bakteriegørr bak kjøleskapet, i beholderen som samler kondens (eller hva det nå er). Eller det kan ligge f.eks kjøttsaft under listen på glassplaten inni kjøleskapet. Dette skjedde hos oss, og det stinket selv om jeg hadde vasket kjøleskapet. Så viste det seg at listene på glassplatene kunne taes av, og der var det deilig kjøttsaft fra en lekkasje noen uker tidligere. Nais.
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeEn kollega av meg fant en gang en død mus bak kjøleskapet på hytta. Den hadde lagt seg til å dø oppå der vann fra kjøleskapet skal fordampe, på toppen av motoren. Det stinket grufullt.
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeNoen som har gjemt restene av en reke et sted kanskje!?? Jeg fant en gang EN liten reke i en skål på toppen av et skap - noen hadde hatt det litt moro og gjemt en der og jeg kunne ikke for alt i verden finne ut hvor lukta kom fra - det luktet helt død og fordervelse i hele huset ...uansett hvor mye jeg klora, luftet og vasket!! :urk:
|
|
|
#11 |
|
Dig for victory!
|
Noen som har prøvd å vaske ut av en fryser med reker, som noen har latt stå uten strøm på i to uker? Uten å ha vett til å tømme den fullstendig først? Deltidsbutikkansatt-Matilda hatet sjefen intenst den dagen. Nevnte jeg at jeg også har rekefobi?
|
|
|
|
#12 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg har ingen ekstrem lukt-opplevelse jeg kan komme på, og derfor ingen gode forslag til hva din kan skyldes, men jeg kom på en ekstrem synsopplevelse etter en grillfest på verandaen hjemme hos foreldrene mine i min ungdom, etter at rå koteletter ble gjenglemt under et bord med lang voksduk. Det luktet sikkert ikke godt heller, men den kravlende visuelle opplevelsen kommer jeg aldri til å glemme.
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
|
#14 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Noe er råttent i første etasjeDu tuller ikke med oss, gjør du? Etter at støvsugertråden døde? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det finnes vel knapt bedre måter å tilbringe en barnløs helg på. Sier de.
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg lette og vasket overalt en gang og kunne ikke fatte hvor lukten på kjøkkenet kom fra. Det viste seg til slutt at det var inni et skap, kniven til foodprocessoren som ikke hadde blitt helt ren i oppvaskmaskinen etter at jeg laget fiskekaker. Grusom lukt, men jeg fikk jo vasket kjøkkenets minste kroker veldig bra mens jakten pågikk. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeEr det hull/sprekk inn til isolasjonen i kjøleskapet og noe har kommet inn der kan dette lukte grusomt, og det hjelper ikke hvor mye du vasker.
|
|
|
#19 |
|
i tåkeheimen
|
Jeg lagde kjøttkaker en gang, og så ble det igjen en mikroskopisk rest kjøttfarse på kniven til kjøkkenmaskina. Vi hadde et par dager med detektivarbeid før den lukta ble lokalisert.
|
|
|
#20 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
|
|
|