|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Nei, vi har bare gateparkering og det ligger alltid noe i bilen. Har til dags dato aldri opplevd innbrudd i bilen. Hvis det skulle være verdisaker, skyves disse under setet eller under noe annet.
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?
Venninnen min hadde altså innbrudd i bilen for å stjele et par gamle joggesko etter 1 ukes botid på Fagerborg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Nei, tømmer ikke bilen. Dvs er ikke stort jeg vanligvis har i bilen heller da annet enn veska. Har jeg noe baki så drar jeg over bak, og ellers putter jeg evt løse ting i hanskerommet. Også fronten på cd-spilleren.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Satser på at tyvene mister motet når de ser alt kaoset i bilen vår!
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Det er jo veldig avhengig av hvor man bor også. Som sagt var det veldig mye innbrudd da mannen bodde på st.hanshaugen. Alltid knuste glass på fortauet etter bilinnbrudd. Da vi flyttet til ensjø var det nesten aldri innbrudd i bilene utenfor. Er jo litt om man bor i "løypa" eller litt mer utenfor allfarvei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Jeg tar sjelden ut noe som helst. Parkerer i garasje når jeg er hjemme. Er jeg på skolen blir sekken (og PC-en) med inn, men det kan godt ligge igjen litt av hvert om jeg parkerer i byen etc.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Altså, jeg har ikke med pc i bilen. Ikke iPad heller. Telefon ja (men den vil virkelig ingen stjele om jeg så legger den fra meg i oslo sentrum altså) men den er jo med i veska som jeg har med meg.
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Vi tømmer stort sett bilen for alt synlig. Det er alltids en vogn og noen sekker i bagasjerommet, og jeg prøver å ta over lokket.
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?
De hadde sikkert backup fra kameraet på pcen! Genialt når begge tingene ble stjålet.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Er man redd for dataene på den bærbare, er det nok andre ting enn tyveri man bør være mer redd for...... f.eks. diskkrasj, feil på maskinen eller i programvare som gjør at data forsvinner under service eller slettes pga. problemene, virus/trojanere (ja, også på Mac!), uhell der maskinen går i bakken og mer til... Sannsynlighetene for noe av dette er nok gjerne større enn at noen bryter seg inn i bilen....
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Tømmer ikke bilen. Aldri hatt innbrudd annet enn i en bil som skulle vrakes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Data på bærbar handler jo ikke bare om backup. Jeg har f,eks mange personnummer på min. Heldigvis benytter vi ASP så ingen data hadde vært tilgjengelig om pcen min ble stjålet.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Nei, det gjør jeg ikke. *lat*
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tar du ut alt når du parkerer?Jeg lar ikke noe ligge synlig i bilen når jeg parkerer i Oslo, og nå er jeg også enda nøyere når jeg henter og leverer på skolen. Ettersom nabobilen måtte tørke opp tusen små glassbiter fra passasjersetet her om dagen.
![]() |
|
|