|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg husker ingenting jeg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Her var det mye komisk.
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Jo også trodde jeg at Havøysund var rett over Tromsøysundet. Altså det vi så ut stuevinduet. Vi dro dit en gang jeg var rundt fire år, og jeg kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke gjorde det oftere. Det var jo nesten bare å svømme over. Eller lage sånn taubane som barna i bakkebygrenda hadde til beskjeder... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Overhørte en samtale om at pappa måtte betale skatt av lønnen, og da tenkte jeg at det var dumt at han måtte betale for å jobbe. Jeg fikk det liksom ikke helt til å stemme, hvordan det gikk rundt ...
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde torden var farlig og at "noe" skulle komme og ta oss. Det var ikke gud, for han trodde jeg ikke på. Men det var noe annet som skulle komme og ta meg. Og så trodde jeg at man bare fikk barn når man giftet seg. Helt uten at man trengte å gjøre noe. Det trodde jeg helt til langt opp i barneskolen. Og jeg er ennå litt sint på foreldrene mine som lot meg tro det.
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde at hjernevasking betød at man fysisk tok ut hjernen og vasket den. Jeg så for meg en mann bli tviholdt under en dusj mens noen åpnet hodet på han og spylte hjernen hans.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde at om man spiste eplesteiner etc, kunne det vokse tre i magen.
|
|
|
#8 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hva trodde du på som liten?Jeg trodde at pappa var prins av England. Han er engelsk og de hadde sikkert sagt det på spøk til meg. Jeg trodde det lenge, husker at de i klassen lo av meg når jeg stolt fortalte dem det. |
|
|
|
![]() |
|
|