|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Sjefen som venn på facebook? | |||
| Nei |
|
114 | 56,72% |
| Ja, full tilgang |
|
75 | 37,31% |
| Ja, men begrenset tilgang |
|
9 | 4,48% |
| Nei, men vurderer det |
|
3 | 1,49% |
| Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Sjefen er ikke på FB. Har mange kollegaer som både er likestilt og under meg på FB. Kan se ut som en av de jeg er sjef for har stengt for at jeg kan se tavlen hennes i det siste. Vet ikke om det bare er meg det gjelder. Men det er jo helt greit. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Selvsagt.
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Nei, men kunne fint vært det. Det er ikke så privat det jeg legger ut på facenbook. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Har nærmeste leder som venn på fb. Lederen tror jeg neppe er på fb i det hele tatt. Har ingen problemer med det altså. Skriver ikke om jobb eller andre ting som jeg ikke anser er greit at hvem som helst kan se. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Nei, for han er ikke på FB. Ikke er hun som tar over heller. Men hadde de vært der, så hadde vi nok vært venner også.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Sjefen min er ikke på FB. Men jeg kunne godt hatt ham som venn.
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Ja. Med min nåværende sjef er det helt naturlig. Med den forrige kunne det ikke falle meg inn i måneskinn, enda hun også var svært koselig.
|
|
|
|
#9 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Nei. Jeg veit ikke engang om han er på facebook. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Sånn for ordens skyld så har jeg ikke noe å skjule for bedriften min som gjør at de ikke får se meg på FB altså. Tvert om - jeg virkelig elsker jobben min og er kjempefornøyd på alle vis. Det er bare det at jeg har meterhøye vegger mellom jobb og private meg og er supernøye med å ha det akkurat sånn. Jeg vet ikke helt hvem alle jeg har på fb er - men jeg vet at de ikke er kollegaer. :sær: |
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Fnis. Nå fikk jeg akkurat mail om at sjefen min har bekreftet meg som venn på FB.
|
|
|
#12 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Kryssa nei, men det er ikke helt sant. Øverste leder har jeg ikke der, mens mellomleder er der (men hun var ikke min leder da hun ble lagt til) med lett begrenset tilgang.
|
|
|
#13 |
|
Fornøyd
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Nei, det har jeg ikke. Jeg er forøvrig sjef selv, og har ingen av mine ansatte på lista mi. Jeg synes det er veldig greit å skille jobb og privatliv. Nå har jeg ikke mange FB-venner i de hele tatt, da.
05 07 Sist redigert av Beckett : 29-06-11 kl 19:33. Årsak: :gaah: iPad. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Nei, det føles helt feil. Jeg vil heller ikke være "venn" med noen av dem jeg er sjef for.
|
|
|
#16 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Jeg har mine forhenværende sjefer på Fb.
|
|
|
#18 |
|
heimføing
|
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?
Enig i denne. Jeg tenker på omdømmet mitt når jeg skriver på Facebook. Og jeg har faktisk bedt en fhv sjef om å tenke seg litt bedre om med tanke på kommentarerene hans som kunne misoppfattes i en nedbemanningsprosess. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?Ja, det har jeg. Vi er kun 7 stk på arbeidsplassen, det ville vært sært å avvise sjefen, han er liksom en av oss. Men skriver ikke ting jeg ikke vil folk skal se på facebook.
|
|
|
#20 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Har du sjefen som venn på facebook?
|
![]() |