|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?30 grader utenfor, og fønvind. |
![]() |
![]() |
#44 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Hvis man stadig vekk ser sol så bor man jo på et mer heldig sted. *ser ikke noen sol* Her blir det flom om dette fortsetter.
![]() |
#45 |
|
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Pfffft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Jeg har vært i Osloområdet på ferie de siste årene. Uten unntak, så har jeg de gangene det ikke har vært strålende sol fått kommentarer på at jeg jo ikke akkurat har vært heldig med været. Selv har jeg vært strålende fornøyd, lite regn og rundt 20 grader er perfekt for meg, jeg trenger ikke strålende sol for å være fornøyd.
![]() |
#47 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?
Ja, og det er jo håpløst! Det er jo ikke ordentlig sommer. Ikke kan man gå på stranda, ikke kan man gå i fornøyelsesparker i tilfelle regnet pøser ned (her stenger de jo enkelte attraksjoner i regnvær) osv. Hadde det i det minste ikke regnet på en dag eller to, så skulle jeg vært (litt mer) fornøyd, men himmelen åpner seg jo flere ganger daglig! Jeg er så ubegripelig misunnelig på de som bor i svært varme land, hadde jeg ikke hatt barna hadde jeg ikke bodd i Norge.
![]() |
#48 |
|
Det er ordentlig sommer, og jeg klarer ikke opparbeide meg et fnugg av sympati. Den hadde dog kanskje vært litt mer tilstedeværende om man i stedet for å sitte og sutre over hvor kjipt det er, heller hadde funnet på ting man kan gjøre selv uten strålende sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Jeg ber ikke om sympati heller. Og hva får deg til å tro at jeg bare sitter og sutrer og ikke finner på ting? Det er lov å finne på ting OG sutre litt over at man ikke kan gjøre de tingene man har MEST lyst til pga. været. Beklager så mye, men jeg er lei av flomregn i dagesvis og håper det snart slutter. Jeg kaller ikke pisseregn dag etter dag for ordentlig sommer. I min verden er ordentlig sommer = sol og strandvær, ikke regntøy.
![]() |
#50 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Masse sol her oppe, du kan få litt DD
![]() |
#51 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Ustabilt mai-vær i juli. Dette er jo bare reprise på de to siste årene.
![]() |
#52 |
Tittel og tittel....
|
Men sånn helt ærlig så er akkurat klaging på været noe jeg forbinder med deg altså.
![]() |
#53 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Plenen og hekken tørker ihvertfall ikke ut! Ellers har det ikke vært halvgalt syntes jeg. Juli og august er finfine sommermåneder. Slippers fungerer btw. ypperlig i regnvær også
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Her er det kjempefint, sol og litt vind, 29,4 grader, hærlig! Men i morgen er visst moroa over for det har meldt regnvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Vi har veldig variert vær, jeg og ungene drømmer om stranda, men været er liksom for utrygt til at jeg tar med meg tre håpefulle barn når det ser ut som det gjør. Vi har hatt et par dager på stranda altså, men ønsker oss flere. :kravstor:
![]() |
![]() |
#56 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Kjenner jeg er en aaanelse solbrent så her tittet sannelig sola skikkelig frem i dag. Jeg burde bare tenkt over at det lønner å smøre seg med faktor mer enn en gang om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Jeg er så solbrent at jeg flasser.
![]() |
![]() |
#58 |
heimføing
|
Samme her. Det kommer an på hva man er vant til, eller hva man forventer. Jeg synes normal søringsommer er storveis, selv om søringene syter.
Herregud, så lenge det ikke hagler, og graderstokken viser tosifra, så er det sommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Vi syter om været hvert eneste år, når skal vi virkelig innse at vi ikke har sommer her vi bor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor ble sommeren av?Sommeren var her i forrige uke, guttungen fikk plaskebasseng på altanen, jeg gikk trilletur uten jakke og sokker. Ja, det regnet gjerne enten på morgenen eller på kvelden eller på natta eller noe sånn, men det var da grillmat flere dager, og altså capribukse og sokkeløst.
![]() |
|
|