Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nettingstrømpebukse på små jenter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 23:35   #41
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nettingstrømpebukse på små jenter

Vi snakker om det samme Polyanna? Dette "mønsteret"?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg net300.jpg (48,6 KB, 22 visninger)
Gammel 05-07-11, 23:54   #42
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holy canoly, hva ER det du googler???

Men ja, sånn, ja. Bare i litt tynnere netting.

Gammel 05-07-11, 23:56   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Korte skjørt har vært barneplagg så godt som alltid. Nettingstrømper har aldri vært det, så jeg syns ikke akkurat det er sammenliknbart.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:00   #44
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så problemet er at det er en ny ting?

Gammel 06-07-11, 00:01   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Så problemet er at det er en ny ting?

Nei, at det er en voksenting. Og at det spiller på sex kommer man ikke unna. Det viser ethvert googlesøk på fishnet stockings.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:03   #46
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skjønner faktisk hva du mener Polyanna bare så det er sagt selv om jeg ikke synes skjørt kan sammenlignes.
Og ja, det er vel en ny ting, nok et nytt "sexy" plagg som lages i små størrelser til barn. Egentlig liker jeg ingen av disse plaggene men noen er verre en andre, som nettingstrømper.

Gammel 06-07-11, 00:08   #47
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser ikke for meg at jeg kjøper nettingstrømpebukser til dem, nei kanskje som leggings? Har i alle fall minner fra det lykkelige nittitallet etter en kveld hvor hælen min så ut som ei bayonneskinke etter å ha lånt den nydelige, sjokkrosa nettingstrømpebuksa til venninna mi åh, det er så lenge siden.

Gammel 06-07-11, 10:40   #48
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Aldri i livet, jeg er motstander av at barn sexifiseres med så tydelige symboler.
Hun kunne fått råsa fiskenett oppå en tykk strømpebukse på karneval eller lignende, aldri som seriøs påkledning.

Gammel 06-07-11, 22:36   #49
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Jeg synes ikke nettingstrømper er pent, verken på unge jenter eller voksne jenter. Så der bestemmer smaken. Jeg utviklet forresten nikkelallergi etter å ha tatt hull i ørene. Sådesså.

Me too!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Korte skjørt har vært barneplagg så godt som alltid. Nettingstrømper har aldri vært det, så jeg syns ikke akkurat det er sammenliknbart.

Korte skjørt har alltid vært vanlig på barn, det er fordi de skal kunne leke og bevege seg.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, at det er en voksenting. Og at det spiller på sex kommer man ikke unna. Det viser ethvert googlesøk på fishnet stockings.

Gammel 06-07-11, 23:03   #50
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes faktisk nettingstrømpebukser er grusomt i alle aldre, og hadde aldri kjøpt det til en åtteåring.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.