|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?da jeg var seksten fikk jeg en liten flaske vin fra pappa og beskjed om at hvis jeg drakk noe mer enn den flaska ble det bråk og han visste hvor jeg skulle så han kunne komme innom og sjekke når som helst. så jeg drakk ikke mer enn den. jeg tror han var mest redd for at jeg skulle drikke hjemmebrent som andre hadde med seg enn at jeg snek i skapet egentlig.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?Jeg håper at vi klarer å se an ungene. Jeg tok aldri alkohol hjemme, selv om alt stod lett tilgjengelig. Det var ikke lenger like tilgjengelig da broren min kom i den alderen.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?Det er jo evigheter til vår er i den alderen, men jeg tenker som Tjorven og flere andre: i utgangspunktet tillit, hvis det viser seg at de bryter den, må vi låse inn e.l.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?
Er du sikker på at dette ikke er meg? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ungdommer i huset og vin i vinhylla?Vi rydder ikke bort noe som helst. Det ligger vin i hylla, sprit (nå ja, mye er det ikke men..) i skapet i stua, og det er øl i kjøleskapet.
|
![]() |
|
|