|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Er du eventyrlysten? | |||
JA! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
44 | 40,00% |
Jeg liker tanken på eventyr, men i praksis er det ikke like stas |
30 | 27,27% |
Nei, det er jeg ikke |
29 | 26,36% |
Annet |
7 | 6,36% |
Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Nja, jeg liker å planlegge ferier og sjekke muligheter dit vi skal reise og vil dra til nye steder/byer hver gang og liker å farte rundt der vi er på ferie men har ikke behov for å hoppe i fallskjerm eller i strikk eller reise til Fillipinene og videre med et lite 10mannsfly eller hva de nå har..
![]() |
#42 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Ja, men mannen er ikke like eventyrlysten som meg. Evt så definerer vi eventyr ulikt.
![]() |
#43 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Definitivt. She will try everything at least once, sto det i en av de utallige personlighetstestene jeg har tatt, og det stemmer. Jeg ønsker aldri å reise tilbake eller lese bøker om igjen, så lenge det finnes plasser jeg ikke har sett og bøker jeg ikke har lest.
![]() |
#44 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Jeg liker også all adrenalinsport, og har forsøkt fallskjermhopping, hanggliding, dykking med hai og sting rays, scooterkjøring på Svalbard i isbjørnland osv. Men jeg driver ikke med det, bare prøver det. Things to be, places to do.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Litt vanskelig å svare i pollen, så det ble "Annet". Jeg er definitivt glad i å reise, også til ukjente steder og med tildels enkle forhold, og har lært mye av å reise på egen hånd og måtte finne ut av ting. Det var vel sånn jeg ble skikkelig voksen. Jeg håper å kunne ta med barn på tur til noen av de spennende stedene jeg har vært, og noen av dem jeg vil til, men det ligger noen år frem i tid. Jeg hadde imidlertid minst like stor glede av å farte rundt i Italia og stort sett bo på rene og pene hoteller (unntatt i Napoli, men det er en egen historie) i fjor som jeg har hatt av å reise med skranglete busser og bo på betydelig enkere steder i Mellom-Amerika, så det må ikke på død og liv være spenning og enkle forhold.
![]() |
#46 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Tja, jeg elsker virkelig å reise til nye steder, men jeg må ha det komfortabelt og ganske trygt. Risikosport utgår absolutt, etter at jeg fikk barn har jeg ikke lenger noen dragning mot fart og fort og høyt og sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Nei. Jeg er trygghetssøkende, hjemmekjær og liker hverdag. :enkel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Ja, jeg liker eventyr og utfordringer. Både i bokform og i virkeligheten. Jeg trives når ferien tar uvante vendinger og er glad i å smake på ny mat og sjekke ut nye steder.
![]() |
#54 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du eventyrlysten?
Nei, det er helt klart ikke det man tenker på når man ser begrepet "eventyrlysten" - jeg tenker på turer til ukjente strøk, prøve nye sporter og sånn.
![]() |
#56 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er du eventyrlysten?
Hallo? Fantasy?
![]() |
#58 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Vi gikk på en smell på Azorene. Hadde planlagt og kjøpt reisen på egenhånd, men ikke overnatting. Vi var ikke forberedt på at ingen snakket engelsk, det hjelper ikke med parlør om en ikke forstår svarene! Men vi fikk snakket med utleiers barnebarn og vi fant til slutt en dame som snakket engelsk. Men lett var det ikke og vi ønsker ingen reprise.
![]() |
#59 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Ja, inntil det plagsomme faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du eventyrlysten?Jeg er ikke eventyrlysten. Jeg liker kontrollerte eventyr. Type dop i sykehusregi og fart og spenning i fornøyelsesparker, men ellers:
![]() |
|
|