Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Cars 2 3D

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-11, 01:34   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cars 2 3D

Så den med seksåringen i dag - og han var godt fornøyd. Det var forsåvidt jeg også. Men filmen er for lang - det mente vi begge to. Det var også noe av det første poden fortalte faren også da vi traff han i byen senere, at filmen var veldig lang.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 12:47   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi vurderte å ta med snart 5-åringen på den siden han elsker Cars 1, men han hadde ikke lyst lenger etter å ha sett traileren for filmen. Får heller kjøpe den på dvd etterhvert.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 15:49   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns egentlig ikke det er noe rart at de barna som er 3-4-5 syns den er voldsom og ikke greier å følge med på handlingen, det var jo satt 7 års aldersgrense på den.

Gammel 06-08-11, 21:19   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg syns egentlig ikke det er noe rart at de barna som er 3-4-5 syns den er voldsom og ikke greier å følge med på handlingen, det var jo satt 7 års aldersgrense på den.

Joda, men her er det 4-åringen som er tøffingen så hadde kanskje trodd det skulle være omvendt

Gammel 06-08-11, 11:35   #5
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og eldste så den i går, og han, som ikke har hatt interesse for verken biler generelt eller Cars spesielt på mange år, var veldig begeistret. Jeg synes også den var helt grei. Jeg synes den passer bedre for litt større barn, den har relativt høyt tempo, og er ganske forskjelling fra enern.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 20:37   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg og eldste så den i går, og han, som ikke har hatt interesse for verken biler generelt eller Cars spesielt på mange år, var veldig begeistret. Jeg synes også den var helt grei. Jeg synes den passer bedre for litt større barn, den har relativt høyt tempo, og er ganske forskjelling fra enern.

Samme her, yngste på snart 7 år ville egentlig ikke for Cars var for barnslig for han
Etter ti minutter i filmen ser han på meg og sier: jeg synes Cars er gøy allikevel jeg!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 12:32   #7
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var å så den med 07 modellen min i går,og han syntes den var skummel til tider,og klarte vel ikke helt å følge med.
Selv ble jeg skuffet,og er enig med de som gir filmen en 2`er

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 20:47   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært og sett filmen nå med to åtteåringer og en tiåring. De er strålende fornøyde, mens Far og jeg synes at filmen mangler sjarmen og magien som var i den første filmen.

Gammel 06-08-11, 20:48   #9
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var og så 2D-versjonen i ettermiddag med min 7 og 4-åring. Egentlig har eldstemann "vokst litt fra" Lynet McQueen, mens 4-åringen fortsatt digger.
Men etter dagens opplevelse, så var det 7-åringen som fikk mest ut av filmen. Han skjønte handlingen og syntes det var kult. 4-åringen skjønte ikke handlingen, men det var jo litt kult å se Lynet likevel.
Litt mer avansert film enn enern, ja.

Gammel 06-08-11, 23:38   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Har sett den i 2D i dag og kan rapportere om at 08-jenta som var mest ivrig på å dra var en kålorm som ikke fikk med seg handlingen og syntes at filmen var for lang (jada, vi vet at 3,5 ikke er 4 år, men vi jukset litt). Seksåringen ville ikke dra, men syntes den var grei nok, men det var så mye kjedelig skyting og slik. Niåringen som har vært for gammel for Lynet de siste par årene ville egentlig ikke se den, men syntes den var dritkul! Og mor og far syntes den var grei nok, men manglet sjarmen og humoren fra den første.

Gammel 06-08-11, 23:56   #11
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Syns det er teit at de lager den sånn at den må få en 7 års aldersgrense. Er jo kanskje de som er 3-6 år som liker den godt. Gutten vår på 3 elsker cars 1 og syns det er veldig dumt at den kanskje blir for voldsomt for han.

Gammel 07-08-11, 02:01   #12
Eiken
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2011
Eiken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ble kjempeskuffa!!

Her er Biler 1 superstas fortsatt - og guttungen på 5 år gleda seg max til å gå på kino i kveld. Men det endte med at vi gikk ut av kinosalen - den ble for skummelt for han. Jeg må si jeg ble litt skuffet selv. Det var et altfor høyt "gir" og jeg synes HELT klart at 7 årsgrensen er riktig for denne filmen. Hadde aldri tatt han med dit om jeg hadde sett filmen selv først..

Eiken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 12:29   #13
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi skal se den i dag. Er spent på hva både jeg og 6-åringen synes etter denne tråden.

Gammel 13-08-11, 18:09   #14
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Junior så filmen i 2D dag. Han sa den var bare bittelitt skummel, og ellers veldig gøy. Det var flere yngre enn Junior (4,5 år) der, og ingen gikk eller gråt i løpet av filmen, og mannen hadde ikke inntrykk av at den var for skummel. Han trodde imidlertid ikke at Junior fikk med seg hele handlingen pga litt komplisert, men det var ganske underordnet fordi det var gøy.

Gammel 13-08-11, 20:37   #15
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så den i dag, og både jeg og ungene ( 4 og 8) likte den godt

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 22:12   #16
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Jeg og de to eldste guttene mine på snart 6 og 7år så den på onsdag og vi elsket den alle 3 Begge gutta var enig om at denne var kulere enn 1`ern som nok har et lavere tempo. De hadde ingen problemer med å følge handlingen\historien og virkelig koste seg.

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 09:55   #17
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vetle på 7 synes den var bra. Satt stille hele filmen med 3 D brillene på - 3d har vært nedtur ett par ganger før, men nå hadde de fått barnebriller og da gikk det bra

Jeg synes også nummer 1 var mer koselig og bedre for de minste ungene.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 10:23   #18
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi likte den, vi.

Gammel 15-08-11, 10:26   #19
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syntes også den var artig. Femåringen syntes nok kanskje det ble litt mye, men han er litt sart på inntrykksfronten for tida. Hans fireårige kompis satt derimot med stjerner i øynene hele filmen gjennom.

Gammel 15-08-11, 10:29   #20
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har planer om å ta med 5 åringen og 7 åringen på denne i morgon. Men har alle her sett den i 3d ? Det har som regel berre blitt dumt for ungane dei gongane me har vert på 3d kino med dei, sidan brillene ikkje er berekna på ungar akkurat.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.