|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hva synes du om å drikke melk rett fra kartongen og sette den tilbake i kjøleskapet? | |||
Det ville jeg aldri selv ha gjort! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
65 | 40,12% |
Det hender - men aldri når vi har gjester |
25 | 15,43% |
Det hender - selv når vi har gjester |
1 | 0,62% |
Det synes jeg er ekkelt at andre gjør! |
27 | 16,67% |
Jeg synes det er greit at andre gjør det - men ikke med gjester i huset |
13 | 8,02% |
Jeg synes det er greit at andre gjør det - selv når de har gjester i huset |
0 | 0% |
Melk er for kalver! |
31 | 19,14% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eww - ekkelt!Jeg svarte at det synes jeg er ekkelt at andre gjør, ble kanskje litt feil, for jeg ville aldri ha gjort det selv heller. Nå drikkes det knapt melk her i huset, så det er ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Melk er for kalver.
![]() |
![]() |
#3 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Så lenge kartongen ikke skal deles med andre, synes jeg ikke det er ekkelt. Jeg gjorde det av og til da jeg bodde alene.
![]() |
#4 |
frakoblet
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Jeg ville gjerne ha stemt både på at jeg aldri ville gjort det, og at det er ekkelt at andre gjør det. For det er virkelig helt hårreisende å gjøre.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Det er uaktuelt å gjøre det hvis noen andre skal drikke av melken (eller juicen) senere, såklart, og som Esme er inne på, er det ikke så lurt å gjøre det med melk som blir stående etterpå. Men hvis det er ens egne private kartong og/eller man skal drikke den siste slanten, ser jeg ikke noe problem i seg selv med det å drikke rett av en kartong. (Og kan virkelig ikke se noen likhet mellom dette og det å ikke vaske hendene etter dobesøk.
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Det er ikke presisert i pollen, men som man kan lese i HI er det "sette tilbake i kjøleskapet igjen"- delen av det hele som volder bekymring. Å drikke den siste slanten for så å kaste, kan jeg selvfølgelig ikke se et eneste lite problem med.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!
Da tror jeg jeg presiserer litt i pollen - jeg var nemlig ikke sikker på dette, og det høres det ikke ut som om alle andre var heller.
![]() |
#10 |
By the Sea
|
Takk!
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Jeg har ikke som vane å drikke fra melkekartonger, men om det er bare en liten skvett igjen når jeg skal ta meg melk at jeg drikker fra kartongen før jeg kaster den.
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eww - ekkelt!Nei og nei. Hverken jeg eller andre. Fysj. Uansett om det er bare en skvett igjen. At sønnen her gjør det om det er en skvett igjen bryr meg ikke. Men det har noe med at jeg er moren hans, og synes det meste med ham ikke er ekkelt.
![]() |
#15 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Jeg har forresten heller aldri skjønt hvordan enkelte foreldre syns det er helt ok å dele drikke med ungene heller jeg altså, ubåter og alt det andre gjr meg kvalm. Selv mine egne barns ubåter.
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
Jeg deler med ungene mine, men bare til dem, når de har drukket av mitt glass er jeg ferdig
![]() |
#17 |
--
|
![]() Sv: Eww - ekkelt!Jeg drikker ikke så mye melk, men ingen her drikker rett av kartongen. Eller, det hender at mannen tar siste slurk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() |
#19 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Eww - ekkelt!Jeg drikker ikke melk, men hadde ikke drukket rett fra kartongen selv. Synes ikke det er ekkelt at andre gjør det, bare uvanlig. Eller kanskje det ikke er så uvanlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Eww - ekkelt!Jeg synes melk smaker ekstra godt rett fra kartongen. Her i huset er det kun jeg som drikker skummetmelk, og den inntar jeg stradig vekk rett fra kartong. :stårfrem:
![]() |
|
|